این حق مردم است که خودروی 500 میلیونی را 2 میلیارد بخرند؟ / چرا همه چیز را امنیتی می‌کنید؟

کدخبر: ۶۰۴۲۸۳
اقتصادنیوز: نماینده مرودشت در مجلس با بیان اینکه این حق مردم است که خودروی 500 میلیونی 10 هزار دلاری را دو میلیارد تومان خریداری کنند؟، گفت: چرا با امنیتی کردن مسائل ساده مردم را از خدماتی که حقشان است محروم می‌کنیم.
این حق مردم است که خودروی 500 میلیونی را 2 میلیارد بخرند؟ / چرا همه چیز را امنیتی می‌کنید؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس از عدم تدوین آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده انتقاد کرد و گفت: چرا با امنیتی کردن مسائل ساده مردم را از خدماتی که حقشان است محروم می‌کنیم.

رشیدی کوچی بیان کرد: اینکه از سوی عوامل خارجی تحریم شویم حسابش مشخص است اما عده‌ای در داخل و به بهانه‌های مختلف که کسی هم نتواند اظهارنظر کند، ما را تحریم کرده‌اند.

نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس اظهار کرد: چه اشکالی دارد شرکت هواپیمایی خارج از کشور تحت مدیریت و قوانین کشورمان به صورت اجاره‌ای خدمات پروازی ارائه دهد؛ چرا همه چیز را در این مملکت امنیتی می‌کنید، آقایان تصور می‌کنند فقط خودشان از امنیت سر درمی‌آورند و نمایندگان این موضوع را نمی دانند.

وی با یادآوری اینکه مجلس شورای اسلامی در خصوص واردات خودرو کار کرده و قانون تصویب کرده است،  ادامه داد: سه ماه منتظر هستیم تا برای مسئله واردات خودروهای کارکرده آیین‌نامه تدوین شود؛ چرا ساده‌ترین مشکلات این مملکت را پیچیده می‌کنید.

رشیدی کوچی افزود: اکنون 4 – 5 هزار خودروی نو وارد کشور شده اما این حق مردم است که خودروی 500 میلیونی 10 هزار دلاری را دو میلیارد تومان خریداری کنند، با چنین شرایطی می‌گوییم می‌خواهیم خودروی اقتصادی وارد کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: نمی‌توان دو هزار کیلومتر جاده در کشور افتتاح شود ولی وقتی ملت ماشین خوب سوار نیستند و اینترنتشان نیز فیلتر بوده و قطع است، باز هم ناسزا می‌گویند که این امر سبب ناامیدی و یأس می‌شود، بر این اساس درخواست می‌شود مجلس موضوع را پیگیری کند تا به بهانه‌های مختلف مردم را از خدماتی که حقشان است محروم نکنیم. در واقع موضوعات ساده‌ را به لوکس و لاکچری، تجملاتی و یا ضد امنیتی تبدیل می‌کنیم در حالی که اینها مسائل ساده‌ای هستند لذا باید تلاش کنیم در جامعه امیدآفرینی صورت گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید