نتانیاهو عذرخواهی کرد/ فشارها در اسرائیل جواب داد

کدخبر: ۶۰۶۷۰۵
اقتصادنیوز: پس از اینکه نخست وزیر اسرائیل نیرو‌های امنیتی را مسئول شکست در مقابل مقاومت اعلام کرد، مجبور به عذرخواهی از آنها شد.
نتانیاهو عذرخواهی کرد/ فشارها در اسرائیل جواب داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه توییتی در صفحه رسمی خود در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) منتشر کرد که در آن نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی را مسئول شکست در عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر معرفی می‌کرد. 

براساس گزارش تل تریدر، ایتامار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی، بنی گانتس، وزیر جنگ سابق که اکنون در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی قرار دارد و رئیس ائتلاف سیاسی وحدت ملی و یائیر لاپید، رهبر مخالفان نخست وزیر از پست نتانیاهو انتقاد کردند.

درخواست لاپید و گانتس از نتانیاهو برای عذرخواهی

نتانیاهو این توییت جنجالی را حذف کرده و یک عذرخواهی جای آن بارگزاری کرد. او در توییت جدید نوشت:  نتانیاهو گفت: اشتباه کردم. آنچه بعد از کنفرانس مطبوعاتی ام گفتم را نباید می‌گفتم، از آن عذرخواهی و از مسئولان دستگاه‌های امنیتی حمایت می‌کنم.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی