حمایت بن گویر از وزیر تندرو/ اظهارات الیاهو استعاری بود!

کدخبر: ۶۰۸۰۸۳
اقتصادنیوز: درپی جنجال شکل گرفته بر سر اظهارات وزیر میراث اسرائیل، وزیر تندروی امنیت داخلی این کشور برای توجیه سخنان وی تلاش کرد.
حمایت بن گویر از وزیر تندرو/  اظهارات الیاهو استعاری بود!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در این باره گفت: این اظهارات استعاری بود، اما حماس باید نابود شود.

بن گویر در توییتی نوشت: من با عمیحای الیاهو صحبت کردم، او گفت که این اظهارات وی جنبه استعاری داشته است. کاملا واضح است که ما باید حماس را نابود کنیم و هرچه در توان داریم را برای آزاد کردن اسرا به کار خواهیم گرفت.

فوری/ اقدام بی‌سابقه نتانیاهو در اسرائیل/ وزیر تندرو تعلیق شد

این اظهارات پس از آن بیان شد که الیاهو گفت «زدن غزه با بمب اتمی یکی از گزینه‌های ارتش رژیم صهیونیستی است.»

دردسر پیشنهاد جنجالی بمب اتمی بر سر غزه برای وزیر اسرائیلی / وزیر جنگ هم شاکی شد

درپی درخواست وزیر میراث رژیم صهیونیستی برای زدن نوار غزه با بمب اتم، نخست وزیر این رژیم تلاش کرد تا از بار مسئولیت گفته های وزیرش شانه خالی کند.

بنیامین نتانیاهو اظهار داشت: گفته های عمیحای الیاهو در مورد ریختن بمب اتمی روی غزه، جدا از واقعیت است.

دفتر نتانیاهو هم در همین راستا اعلام کرد که نتانیاهو دستور توقف حضور الیاهو در نشست های کابینه را تا اطلاع ثانوی داده است.

واکنش محافل داخلی صهیونیستی به گفته های جنجال برانگیز این وزیر صهیونیست که خواهان زدن غزه با بمب اتم شده است، ادامه دارد و آنها او را "وزیری کُودن" خطاب کرده و خواهان "بسته شدن دهانش و کناره گیری اش از قدرت" شدند.

مقام سابق سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به "شین بت" در واکنش به این اظهارات گفت: افرادی مانند الیاهو باید دهان خود را ببندند.

"دنی یاتوم" رئیس اسبق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به "موساد" هم گفت: الیاهو و همراهانش موقعیت وزیر را در «اسرائیل» به یک موضوع شرم آور تبدیل کرده اند.

گفته الیاهو واکنش خانواده های اسیران صهیونیست را هم به همراه داشت و آنها در بیانیه ای گفتند:«وزیر کابینه اسرائیل که خواستار کشتن همه ربوده‌شدگان (اسیران صهیونیست) و مفقود شدگان است، امروز باید بهای آن را بپردازد.».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید