ادامه واکنش‌ها در پی سخنان عجیب وزیر میراث فرهنگی اسرائیل؛ عربستان: این سخنان پوچ و بی اساس خواند

کدخبر: ۶۰۸۰۹۰
اقتصادنیوز: عربستان سعودی ضمن محکوم کردن اظهارات وزیر میراث فرهنگی اسرائیل مبنی بر استفاده از بمب هسته‌ای در نوار غزه بیان کرد که قوانین و ارزش‌های انسانی در حکومت اسرائیل بی ارزش و پوچ است.
ادامه واکنش‌ها در پی سخنان عجیب وزیر میراث فرهنگی اسرائیل؛  عربستان: این سخنان پوچ و بی اساس خواند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، وزارت خارجه عربستان سعودی ضمن محکوم کردن اظهارات وزیر میراث فرهنگی رژیم اسرائیل مبنی بر استفاده از بمب هسته‌ای در نوار غزه، اعلام کرد تعویق عضویت این وزیر در کابینه به جای برکناری، منعکس کننده این است که قوانین و ارزش‌های انسانی در حکومت اسرائیل بی ارزش و پوچ است.

دردسر پیشنهاد جنجالی بمب اتمی بر سر غزه برای وزیر اسرائیلی / وزیر جنگ هم شاکی شد

«عمیخای اِلیاهو»، وزیر میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی گفته بود که استفاده از بمب هسته‌ای در غزه تنها راه حل ممکن است و جنگ برای آدم ربایان هزینه دارد.

او در ادامه اظهارات فاشیستی و غیر انسانی خود گفت: نوار غزه نباید بر روی زمین باقی بماند، باید از نو در آنجا شهرک‌سازی کنیم.

حمایت بن گویر از وزیر تندرو/ اظهارات الیاهو استعاری بود!

نکته جالب در اظهارات این وزیر صهیونیست این است که او بیشتر به فکر اسرای صهیونیست است تا غیرنظامیان و این اوج توحش و ذهنیت مسموم آن‌ها را درباره فلسطینیان نشان می‌‌دهد.

این اظهارات غیر انسانی وزیر رژیم جعلی اسرائیل باعث واکنش‌هایی شد.

وزارت امور خارجه فلسطین به اظهارات وزیر میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی مبنی بر استفاده از بمب هسته‌ای در غزه واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

در بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است: صحبت‌های نژادپرستانه و وحشیانه وزیر اسرائیل مبنی بر استفاده از بمب هسته‌ای در غزه و نابودی غزه با بمب اتم را محکوم می‌کنیم.

یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در واکنش به گفته‌های غیر انسانی «عمیخای الیاهو»، وزیر میراث فرهنگی رژیم مبنی بر هدف قرار دادن غزه با بمب اتم گفت که این اظهارات تکان دهنده و دیوانه کننده خانواده‌های اسرا را آزرده خاطر می‌کند.

اسحاق کروزر، عضو پارلمان رژیم اسرائیل (کنست) نیز در ادامه اظهارات غیرانسانی و جنجالی کابینه نتانیاهو گفت که نوار غزه باید از روی نقشه کاملا محو شود تا پیام تل‌آویو به سایر دشمنان اسرائیل برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید