تهدیدهای اسرائیل علیه حزب الله/ یمن برای تل‌آویو دردسرساز شد

کدخبر: ۶۱۳۸۷۷
اقتصادنیوز: سخنگوی کابینه اسرائیل در سخنانی حملات ارتش یمن به کشتی‌های این رژیم را یک تهدید بزرگ ارزیابی و تهدیدعلیه حزب‌الله لبنان را تکرار کرد.
تهدیدهای  اسرائیل علیه حزب الله/ یمن برای تل‌آویو دردسرساز شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، «آویر جندلمان» سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی در این باره گفت: حملات یمن بیانگر موید بزرگی تهدیدی است که ایران برای ما ایجاد می‌کند.

یمن شمشیر را از رو بست/ دریای سرخ گورستان کشتی‌های اسرائیلی می‌شود

وی با تکرار توهمات مقامات رژیم صهیونیستی برای نابودی جنبش حماس گفت: ارتش [رژیم اسرائیل] به حملات خود به اهداف تعیین شده ادامه می‌دهد و ما به تلاش برای از بین بردن حماس ادامه خواهیم داد.

یمن، آمریکا را تهدید کرد/ حملات دردناکی را علیه تل‌آویو آغاز می‌کنیم

وی با فرافکنی درباره کمک‌های ارسالی به نوار غزه افزود: باید اطمینان حاصل کنیم که کمک‌های بین‌المللی به دست غیرنظامیان در غزه غزه برسد نه طرف‌های نظامی.

جندلمان همچنین با تکرار تهدیدهای توخالی صهیونیست ها علیه حزب‌الله و لبنان مدعی شد: اگر حزب الله به جنگ فکر کند، پیامدهای بزرگی برای آن و لبنان به همراه خواهد داشت.

عروسی یمنی‌ها روی کشتی توقیفی اسرائیلی + عکس

وی همچنین گفت: ۱۳۷ گروگان (اسیر صهیونیست) از جمله ۲۰ زن همچنان در بازداشت حماس هستند.

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی همچنین با هدف سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌های ارتش این رژیم در حمله زمینی در غزه مدعی شد: ارتش اعلام کرد که در آستانه نابودی دو گردان حماس در شمال غزه است و به عملیات خود در جنوب ادامه خواهد داد.

سخنگوی کابینه نتانیاهو درحالی مدعی نزدیکی از بین بردن دو گردان حماس شده است که دیروز (۱۲ آذرماه) مرگبارترین روز نظامیان صهیونیست در ۷۵ سال گذشته (از زمان تاسیس رژیم جعلی) بود، طوری که ۷۵ نظامی اسرائیل فقط در غزه به هلاکت رسیدند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره به نقل از «برهام مئیر» تحلیلگر نظامی اسراییل اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ خودروی زرهی، نفربر و تانک رژیم صهیونیستی در نوار غزه منهدم و ۷۵ نظامی هم کشته شده است؛ مقاومت فلسطین چند فیلم کوتاه از هلاکت نظامیان صهیونیست منتشر کرده است.

این در حالی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به صورت رسمی فقط به کشته شدن سه نظامی دیگر این رژیم اعتراف کرده که البته باید آمار کشته ها و خسارت های ارتش اسراییل توسط رزمندگان حزب الله در شمال سرزمین های اشغالی را نیز به آن افزود.

به گزارش ایرنا، با اتمام آتش بس موقت، ارتش اسرائیل حملاتش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند. اما سیلی واقعیت این بار سنگین‌تر به صورت نتانیاهو و اسرائیل خواهد خورد.

درک این موضوع که رژیم صهیونیستی و به خصوص کابینه راست افراطی حاکم بر سرزمین‌های اشغالی شکست اولیه را با برداشتن گام های اشتباه بعدی و سنگین تر کردن ابعاد آن بپذیرند، تقریبا در ساختارهای سیاسی- نظامی صهیونیستی یافت نمی شود.

نتانیاهو تلاش دارد تا بگوید این مسیر را تا انتها و به بهای اینکه همه بازنده باشند، ادامه می دهد اما واقعیات میدانی کمترین حساسیتی به سیگنال های وی نشان نمی دهد. نخست وزیر صهیونیست ها در باتلاقی فرو رفته که نه می تواند به عقب برگردد و نه توان پیشروی دارد.

وزارت بهداشت غزه عصر یکشنبه اعلام کرد که از ابتدای تجاوزات به نوار غزه ۱۵ هزار و ۵۲۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

طبق اعلام این وزارتخانه، ۷۰ درصد قربانیان را کودکان و زنان بی‌گناه تشکیل می‌دهند.

وزارت بهداشت غزه همچنین شمار کلی مجروحان تجاوزات به نوار غزه را ۴۱ هزار و ۳۱۶ نفر اعلام کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۳ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید