فوری/ حمله اسرائیل به کرانه باختری+ تعداد کشته‌ها

کدخبر: ۶۱۴۹۸۸
اقتصادنیوز: نیروهای رژیم صهیونیستی با یورش به کرانه باختری3 فلسطینی را شهید و چند تن را زخمی کردند.
فوری/ حمله اسرائیل به کرانه باختری+ تعداد کشته‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  نیروهای رژیم صهیونیستی به ساکنان دو منزل در شهر طوباس واقع در شمال شرقی کرانه باختری دستور تخلیه دادند و بعد آن دو را بمباران کردند. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که یکی از این خانه ها پس از بمباران سوخته‌است.

پیش از این هم نیروهای اشغالگر به شهر طوباس یورش برده و ورودی‌های آن را بسته و ضمن درگیری با نیروهای مقاومت ایست بازرسی ایجاد کردند.

دو فلسطینی در درگیری‌ها با نیروهای اشغالگر در اردوگاهی در شرق شهر نابلس در کرانه باختری زخمی شدند. خودروهای نظامی اشغالگر به ایست بازرسی «فوریک» در جنوب شرقی نابلس یورش بردند.

در همین زمینه، نیروهای صهیونیستی  به شمال شهر نابلس یورش بردند. هلال احمر فلسطین اعلام کرد، در این یورش یک جوان فلسطینی زخمی شد.

نیروهای اشغالگر و جوانان فلسطینی در ایست بازرسی نظامی رژیم صهیونیستی «سالم» در غرب شهر جنین در کرانه باختری درگیر شدند.

سه فلسطینی روز شنبه بر اثر تیراندازی نیروهای اشغالگر در شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری به شهادت رسیدند. نیروهای اشغالگر به منزل «ساری عمرو»، یکی از این دو شهید یورش برده و به سمت او تیراندازی کردند. پدر ساری گفت، نیروهای صهیونیستی به او اطلاع دادند که پسرش شهید شده و مانع از وداع او با فرزندش شدند.

تعداد شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون به ۲۷۵ شهید رسیده‌است.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین اقدام به بازداشت اسیر آزاده در شهر البیر، یک دانشجو در رام‌الله و یک نیروی مقاومت در جنوب غربی جنین کردند.

باشگاه اسیران فلسطین اعلام کرد، از هفتم اکتبر تاکنون ۳۷۰۰ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید