ترامپ بایدن را زیر سوال برد/ جو بایدن بدترین رئیس‌جمهور آمریکاست

کدخبر: ۶۱۵۸۸۲
اقتصادنیوز:دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی خود اظهار داشت که جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور «بدترین رئیس‌جمهوری است که تا به حال داشته‌ایم».
ترامپ بایدن را زیر سوال برد/ جو بایدن بدترین رئیس‌جمهور آمریکاست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده در حین ایراد سخنانی در کورال ویل، آیووا، اظهار داشت که جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور «بدترین رئیس‌جمهوری است که تا به حال داشته‌ایم».

خبر مرتبط
​جزئیات نظر سنجی جدید انتخابات 2024 آمریکا ترامپ یا جوبایدن ؟

​ اقتصادنیوز:نظرسنجی جدید رویترز/ایپسوس حاکی از برتری دونالد ترامپ در میان دیگر نامزدهای حزب جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده آمریکا است.

او بایدن را «بدترین، بی‌کفایت‌ترین و فاسدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا» خواند و خاطرنشان کرد که رئیس جمهور فعلی آمریکا جعبه پاندورا را باز کرد که برای کشور ما بسیار خطرناک است. (جعبه پاندورا، به‌روایت افسانه‌های یونانی، جعبه‌ای بود با محتوای تمامی بلا‌ها و شوربختی‌های ناشناخته بشریت از جمله کار، بیماری، مرگ و غیره).

خبر مرتبط
توانایی ترامپ در حل مساله غزه از بایدن بیشتر است!/ دیدگاه مثبت مردم آمریکا نسبت به ترامپ

اقتصادنیوز: طبق نظرسنجی وال استریت ژورنال آمریکایی‌ها به توانایی ترامپ برای پایان دادن به جنگ غزه بیشتر از بایدن اطمینان دارند.

وی همچنین تاکید کرد که دولت بایدن «روی دود موفقیت» دولت او می‌چرخد و پیش بینی کرد که اگر انتخاب نشود، «شرایطی خواهند داشت که من فکر نمی‌کنم هیچ کس قبلاً آن را دیده باشد.»

پیشتر، جو بایدن رئیس جمهور ۸۱ ساله آمریکا در یک گردهمایی انتخاباتی در بوستون اعلام کرد که اگر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ نمی‌شد، او هم ممکن بود دیگر نامزد نشود. بایدن در عین حال گفت: نمی‌توانیم اجازه دهیم او (ترامپ) پیروز شود.

خبر مرتبط
ترامپ پیشتاز شد/ جزئیات آخرین نظرسنجی‌های انتخابات آمریکا

اقتصادنیوز: نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که نامزد قطعی اکثریت رای دهندگان جمهوری‌خواه، ترامپ است.

انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا، کمتر از یک سال دیگر در نوامبر سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود و دونالد ترامپ و حامیانش بار‌ها تاکید کرده‌اند که آن‌ها برنده اصلی انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ هستند.

دموکرات‌ها برای انتخابات سال ۲۰۲۴ آمریکا، چالش‌های متعددی در درون حزب خود دارند. نخستین چالش دموکرات‌ها در رقابت‌های سال آینده، سن جو بایدن است. بایدن که به تازگی ۸۱ ساله شده است، در صورت انتخاب مجدد در پایان دوره دوم ۸۶ ساله خواهد بود و بدین ترتیب می‌تواند عنوان سالخورده‌ترین رئیس‌جمهوری تاریخ آمریکا را از آن خود کند. هرچند بایدن هر بار در واکنش به بالا بودن سن خود، این مولفه را در توانایی رهبری خود کم اهمیت ارزیابی کرده است، اما جامعه آمریکا نظر دیگری دارد.

بر اساس نتایج نظرسنجی‌ها بیش از سه چهارم آمریکایی‌ها بر این عقیده هستند که بایدن خیلی پیرتر از آن است که بتواند برای چهار سال دیگر هم در کاخ سفید بماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید