رئیسی: برنامه دولت ما فسادزدایی است!

کدخبر: ۶۱۷۱۳۶
اقتصادنیوز:رئیسی در سفر به استان گلستان تاکید کرد که دولت دنبال «فسادزدایی» است تا در بین مردم «امیدآفرینی» کند اما دشمن با «فسادنمایی» امید مردم را نشانه رفته است
رئیسی: برنامه دولت ما فسادزدایی است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  رئیس جمهور در جمع مردم استان گلستان گفت:ممکن است دشمنان بخواهند فسادنمایی کنند اما برنامه ما در دولت فسادزدایی است. بنا بر این است هرجا نقطه‌ای و بستری از فساد ببینم فسادزدایی کنیم و اجازه ندهیم کوچکترین فسادی در سازمان‌های اداری لانه کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد:دشمن امید مردم را نشانه گرفته است، کار ما در دولت و شما در هر سنگری حضور دارید امیدآفرینی است. باید تلاش این باشد تا آنانی دغدغه فساد ندارند میخواهد با فسادنمایی مردم را ناامید کنند آنها خود ناامید خواهند شد.

ابراهیم رییسی و جمعی از کارگزاران ارشد دولت سیزدهم در آخرین روز پاییز برای دومین نوبت در قالب اعضای هیات دولت به گلستان سفر کردند تا علاوه بر پیگیری میزان تحقق مصوبات سفر سال نخست اسفند ۱۴۰۱، صد‌ها پروژه و طرح زیربنایی در این استان را افتتاح یا کلنگ زنی کنند.

رئیسی در این سفر ضمن قدردانی از مردم سختکوش استان گلستان یادآور شد: مردم ما باامید زندگی می‌کنند و با امید این راه نورانی امام را بابصیرت و با حرکت مجاهدانه ادامه خواهند داد و دشمن را مأیوس خواهند کرد.

این دومین سفر  رئیسی رئیس‌جمهور به استان گلستان است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید