حمله موشکی مقاومت به مقر ارتش اسرائیل

کدخبر: ۶۲۵۵۲۸
اقتصادنیوز : شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل امروز چهارشنبه از شلیک سه فروند موشک از خاک لبنان به منطقه «المناره» در ناحیه «الجلیل الاعلی» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
حمله موشکی مقاومت به مقر ارتش اسرائیل

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، این شبکه به جزییات این حمله و خسارت های وارده هیچگونه اشاره ای نکرده است.

شب گذشته نیز حزب الله لبنان مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار داد.

خبر مرتبط
خواب جدید اسرائیل برای آینده نوار غزه

اقتصادنیوز : رسانه‌های عبری گزارش دادند اسرائیل طرح جدید چند مرحله‌ای را برای آینده نوار غزه و روابط با تشکیلات خودگردان فلسطین مطرح کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد، مجاهدان ما پایگاه «الضهیره» نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را با یک فروند موشک «برکان» هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین دیروز محل تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک «المطله» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داد و تلفاتی قطعی به آنها وارد کرد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و آغاز بمباران های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی، رزمندگان حزب‌الله لبنان نیز در راستای سرگرم‌کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت و مردم غزه، اقدام به انجام عملیات روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اشغالی کرده و خسارت های زیادی به اشغالگران صهیونیست وارد نموده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از جریان پول حقیقی در بازار سهام؛

      اقتصادنیوز: در هفته اخیر و همزمان با تداوم ریزش شاخص کل بورس تهران، روند خروج سرمایه از بورس تهران نیز ادامه داشت.

    کارگزاری مفید