وقوع حادثه امنیتی در باب المندب

کدخبر: ۶۲۶۲۲۲
منابع خبری از وقوع یک حادثه امنیتی در باب المندب خبر دادند.
وقوع حادثه امنیتی در باب المندب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شرکت امنیت دریایی انگلیسی امبری اعلام کرد که گزارشی درباره یک حادثه امنیتی در منطقه باب المندب دریافت کرده است.

در همین پیوند، برخی رسانه‌های محلی از وقوع انفجار در مجاورت بندر مخا در جنوب دریای سرخ خبر داده‌ بودند اما این خبر از طرف هیچ نهاد رسمی تائید نشده است. هنوز جزئیاتی از این حادثه منتشر نشده است.

آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی‌ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع ارتش یمن و انصارالله را آغاز کردند. این حملات پس از آن انجام شد که ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا که عازم سرزمین‌های اشغالی بود را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد. نیروهای ارتش یمن تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید