مقابله به مثل نیروهای مقاومت در کرانه باختری

کدخبر: ۶۲۶۹۳۲
اقتصادنیوز : نیروهای مقاومت فلسطین مستقر در کرانه باختری در برابر حمله‌های ارتش اسرائیل به این منطقه دست بسته نبوده و اقدام به مقابله به مثل کردند.
مقابله به مثل نیروهای مقاومت در کرانه باختری

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، گزارش‌های رسانه‌ای از وقوع درگیری‌های شدید در اردوگاه نور شمس در جریان حمله عناصر صهیونیست به این اردوگاه حکایت دارد.

نیروهای فلسطینی با کار گذاشتن یک بمب در مسیر بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش نظامیان اشغالگر به اردوگاه نورشمس این عناصر را هدف قرار دادند.

خبر مرتبط
بیانیه مهم عربستان درباره عادی سازی روابط با اسرائیل

اقتصادنیوز : وزارت خارجه عربستان در خصوص گفت‌وگوهای جاری میان ریاض و واشنگتن در خصوص مسیر صلح اعراب و اسرائیل بیانیه‌ای صادر کرد.

نظامیان صهیونیست در جریان یورش به منطقه برقه واقع در شمال غرب نابلس با چندین بمب و نارنجک هدف قرار گرفتند.

این عناصر اشغالگر در داخل اردوگاه جنین نیز با بمب‌های قدرتمند از سوی نیروهای مقاومت فلسطین مورد استقبال قرار گرفتند.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط نیروهای فلسطینی در نوار غزه علیه رژیم صهیونیستی یورش‌ها و حمله‌های عناصر این رژیم به کرانه باختری نیز شدت گرفته است.

نهادهای حقوقی در نوار غزه روز گذشته در بیانیه‌ای جدیدترین آمار فلسطینیانی را که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون در کرانه باختری از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند اعلام کردند.

به گزارش این نهادهای حقوقی نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۶۸۷۰ فلسطینی را در منطقه‌های مختلف کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.

این موسسه‌ها تاکید کردند که در ماه گذشته میلادی ۱۲۳۶ شهروند فلسطینی ساکن کرانه باختری از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید