بیانیه طالبان علیه اسرائیل/ حملات وحشیانه‌ به رفح محکوم است

کدخبر: ۶۲۸۱۷۹
اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه حکومت سرپرست طالبان در واکنش به ادامه‌ حملات وحشیانه‌ رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه، جنایات اسرائیل را به شدت محکوم کرد و از کشورهای اسلامی و نهادهای حقوق بشر خواست تا برای توقف نسل‌کشی در این منطقه اقدام جدی کنند.
بیانیه طالبان علیه اسرائیل/ حملات وحشیانه‌ به رفح محکوم است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در بیانیه‌ وزارت امور خارجه حکومت سرپرست طالبان آمده است: پس از چهار ماه از حملات وحشیانه اسرائیل به شمال و جنوب نوار غزه، روز گذشته متجاوزان صهیونیست، حملات وحشیانه‌ای را به شهر رفح آغاز کردند که حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار فلسطینی از جمله کودک و زن، در این شهر پناه گرفته‌اند.

این بیانیه افزود: کابل ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حملات این رژیم به شهر رفح در جنوب غزه، را به شدت محکوم کرده و خواستار توقف فوری جنایات تل‌آویو شدند.

وزارت امورخارجه حکومت طالبان تاکید کرد: نسل‌کشی در غزه، نظم جهانی حاکم و ارزش‌های آن را زیر سوال برده و این اقدامات جنایت‌کارانه اعتبار سازمان‌های جهانی و کنوانسیون‌های بشردوستانه را بیش از پیش از بین خواهد برد.

این وزارت خانه افزود: کابل از تمام کشورهای موثر جهان، کشورهای اسلامی و نهادهای مدعی حقوق بشر می‌خواهد که از قتل عام در غزه جلوگیری و برای حل اساسی آن اقدام جدی کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید