اسرائیل در آستانه فاجعه بزرگ/ لاپید به نتانیاهو هشدار داد

کدخبر: ۶۳۲۹۳۸
اقتصادنیوز: رئیس جریان اپوزیسیون اسرائیل امروز (چهارشنبه) در سخنانی ضمن سرزنش نخست‌وزیر به دلیل شکست مقابل مقاومت فلسطین، نسبت به پیامدهای فاجعه‌بار ماندن وی در قدرت هشدار داد.
اسرائیل در آستانه فاجعه بزرگ/ لاپید به نتانیاهو هشدار داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این باره تاکید کرد: اگر نتانیاهو نخست‌وزیر باقی بماند، فاجعه بعدی قطعی خواهد بود و هر لحظه احتمال وقوع فاجعه محتمل است.

وی با اشاره به حمله حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون» در شمال فلسطین‌ اشغالی و همچنین اتفاقات هفتم اکتبر گفت: نتانیاهو باید مانع اتفاقات هفتم اکتبر می‌شد و همچنین باید پس از فاجعه میرون استعفا می‌کرد.

خبر مرتبط
لاپید: اختلاف تل‌آویو و واشنگتن امنیت اسرائیل را تهدید می‌کند

رهبر ائتلاف مخالفان در پارلمان اسرائیل در اظهاراتی گفت که اختلاف بین بنیامین نتانیاهو و جو بایدن امنیت اسرائیل را تهدید می‌کند.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر نیز با انتقاد از سیاست جنگ‌طلبانه نخست وزیر این رژیم در قبال غزه، گفته بود که نتانیاهو از شکست خود در جنگ غزه درسی نگرفته است و نمی‌تواند در راس هرم قدرت بماند.

اخیرا روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی ضمن ابراز نگرانی از ادامه فعالیت کابینه کنونی رژیم به نخست وزیری نتانیاهو و همچنین ادامه جنگ تل آویو علیه مردم غزه، نوشت: نتانیاهو در زمان جنگ، اسرائیل را متلاشی می‌کند و ائتلاف با واشنگتن را به خطر می‌اندازد.

خبر مرتبط
لاپید بار دیگر علیه نخست وزیر اسرائیل / نتانیاهو صلاحیت ریاست کابینه را ندارد

اقتصادنیوز: رهبر احزاب مخالف کابینه اسرائیل تاکید کرد که نتانیاهو صلاحیت ریاست کابینه این رژیم را ندارد.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها مقبولیت نتانیاهو میان صهیونیست‌ها کاهش یافته است، افزود: نتانیاهو پس از کاهش مقبولیت خود در نظرسنجی‌ها، امیدوار است از خشم اسرائیلی‌ها برای برآورده شدن اهداف انتخاباتی استفاده کند.

هاآرتص اضافه کرد: «اسرائیلی‌ها از نتانیاهو خسته شده‌اند اما او همچنان به قدرت چسبیده است».

خبر مرتبط
لاپید خواستار برکناری نتانیاهو شد

اقتصادنیوز: رهبر اپوزیسیون نتانیاهو در مصاحبه‌ای تاکید کرد نخست‌وزیر فعلی اسرائیل دیگر صلاحیت ندارد و باید زودتر برکنار شود.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و ضربات مهلکی را به این رژیم وارد کردند و تل‌آویو نیز برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه را بمباران کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید