تغییر یک درصدی قیمت دلار در یک ساعت

کدخبر: ۳۶۱۴۲۱
صبح امروز معاملات دلار در بازار تهران باقیمت 26 هزار و 800تومان شروع شد و در ادامه روز با روندی افزایشی به بالاتر از 27 هزار تومان رسید. اما اتفاق مهم امروز واکنش بانک مرکزی به بازار ارز بود.
تغییر یک درصدی قیمت دلار در یک ساعت

به گزارش اقتصادنیوز نیمه ابتدایی امروز بازار ارز در اختیار دلالان بود آنان کانال قیمتی را هم عوض کردند اما نشست ویژه بانک مرکزی در میانه روز و تدابیر اتخاذ شده ورق را برگرداند و بازار سازی بازی را در دست گرفت.بانک مرکزی دیروز گل های خورده در نیمه اول را در نیمه دوم جبران کرد.

بانک مرکزی نیمه دوم روز بازی را دست گرفت

درحالی‌که صبح امروز بازار روندی صعودی را طی می‌کرد و انتظار می‌رفت این روند ادامه یابد، بانک مرکزی در نیمه روز واکنش نشان داد و در تصمیماتی مهم ممنوعیت عرضه 2200 دلار به هر کارت ملی را برداشت و فروش ارز سهمیه‌ای را از سر گرفت.

در همین زمینه

ساعت دلهره آور معامله گران دلار+ جدول و نمودار

همچنین سقف قیمت در سامانه نیما را حذف کرد،دست آخر قیمت صرافی ملی را  ساعت سه بعدازظهر  با افزایش 1.13 درصدی به 26 هزار و 750 تومان رساند. همچنین قیمت یورو نیز 31 هزار و 650 تومان تعیین شد.

عقب‌نشینی بازار

در واکنش به تصمیمات بانک مرکزی، پس از روند صعودی یک هفته اخیر، قیمت دلار بازار آزاد وارد روند نزولی شد و بار دیگر به کانال 26 هزار تومان منتقل شد. قیمت دلار از 26 هزار و 800 تومان در ساعت 15 به قیمت 26 هزار و 200 تومان در ساعت 17 رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید