ویزا ارزهای دیجیتال را به شبکه پرداخت خود اضافه کرد

کدخبر: ۳۹۳۳۲۷
سیستم پرداخت بین المللی ویزا اعلام کرد ارزهای دیجیتال این قابلیت را دارند که به عنوان شیوه پرداخت به همراه پول‌های عادی مورد استفاده قرار بگیرند و کاربران می توانند این ارزها را در کشورهایی که ممنوعیت قانونی ندارد، خرید و فروش کنند.
ویزا ارزهای دیجیتال را به شبکه پرداخت خود اضافه کرد

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم به نقل از راشا تودی، سیستم پرداخت بین المللی ویزا قصد دارد به دارندگان کارتهای خود اجازه دهد ارزهای مجازی را در کشورهایی که ممنوعیت قانونی ندارد، خرید و فروش کنند.

 این شرکت بزرگ اعلام کرد بازار ارز مجازی به دو بخش تقسیم خواهد شد و توضیح داد بخش اول شامل ارزهای دیجیتال بدون پشتوانه شامل پولهای باثبات و ارزهای دیجیتال بانکهای مرکزی می‌شود و بخش دوم ارزهای مجازی سنتی را در بر می‌گیرد که در اصل یک سرمایه هستند و به عنوان ابزار سرمایه‌گذاری از آنها استفاده می‌شود.

ویزا اعلام کرد:«استراتژی ما در اینجا تعامل با کیف پول‌های مجازی و تبادلات ارز مجازی است تا کاربرانمان بتوانند این ارزها را با استفاده از کارت‌های ویزا در کشورهایی که خلاف قانون نباشد خریداری کنند».

شرکت ویزا با بانک فرست بولوارد آمریکا همکاری می‌کند و این بانک به مشتریان ویزا اجازه می‌دهد سرمایه های دیجیتال را از طریق بانک ارز مجازی انکوریج بخرند، ذخیره کننده و بفروشند.

ویزا اعلام کرد ارزهای دیجیتال این قابلیت را دارند که به عنوان شیوه پرداخت به همراه پول‌های عادی مورد استفاده قرار بگیرند.

این اطلاعیه ویزا پس از آن اعلام شد که شرکت بزرگ مسترکارت هم در هفته گذشته اعلام کرد به مشتریان خود اجازه می‌دهد با ارزهای مجازی خاصی در شبکه آن در سال جاری معامله کنند.

مدیرعامل شرکت ویزا گفت:«هیچ دلیلی وجود ندارد یک ارز مجازی خاص تبدیل به یک شیوه پرداخت شناخته شده نشود. چرا نباید بتوانیم آن را به شبکه خود اضافه کنیم در حالیکه  بیش از 160 ارز جهانی را پوشش می‌دهیم».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید