افزایش امیدها به برگشت قیمت سکه

قیمت سکه منتظر علامت دلار

کدخبر: ۴۰۳۲۵۹
اقتصادنیوز: بازار سکه در نزول از یک مرز قیمتی مهم مقاومت کرد تا فاز ریزشی دچار گسست شود.
قیمت سکه منتظر علامت دلار

به گزارش اقتصادنیوز،سکه یک نشانه مهم برای خروج از روند کاهشی نشان داد. روز یک شنبه سکه بازان با هر تلاشی نتوانستند فلز گران بهای داخلی را به زیر مرز ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی هدایت کنند. این مساله برای برخی معامله گران بازار سکه به معنای آن بود که فلز گران بهای داخلی از فاز نزولی خارج شده است. با وجود مقاومت سکه در برابر افت به زیر سطح حیاتی، برخی از سکه بازان از پایان روند کاهشی اطمینان ندارند و منتظر سیگنال تازه تری هستند.

سکه حباب

قیمت سکه منتظر قیمت 25 هزار تومانی دلار

به گفته برخی بازیگران باتجربه بازار سکه، در صورتی که امروز قیمت دلار از مرز ۲۵ هزار تومانی عبور کند، سکه بازان نیز به استقبال شکست مرز ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی خواهند رفت. در مقابل، اگر دلار در شکست مرز ۲۵ هزار تومانی ناتوان عمل کند، قیمت سکه به سوی مرز ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی سرازیر خواهد شد تا کاهشی های بازار یک بار دیگر شانس خود را مورد آزمون قرار دهند. در واقع سکه بازان در انتظار واکنش دلار به یک سطح قیمتی حیاتی هستند.

سکه پشت خطی2

روز یک شنبه ارزش ذاتی سکه نیز کمی بالا آمد و همین مساله امید بازیگران افزایشی بازار را کمی بیشتر کرد. دیروز ارزش ذاتی سکه به بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی رفت. این در حالی بود که روز شنبه نزدیک بود که ارزش ذاتی سکه از کانال ۱۰ میلیون تومانی خارج و به کانال ۹ میلیون تومانی برود. حباب سکه در روز یک شنبه حدود ۵ درصد بود. روند بهای طلای جهانی نیز در روز جاری برای بازیگران بازار سکه اهمیت خواهد داشت. بازگشت طلا به بالای سطح هزار و ۷۵۰ دلار، می تواند خریداران بازار سکه را فعال تر کند.

سکه حباب

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید