روند بازار طلا و ارزهای دیجیتالی

مقصد جدید قیمت طلا/ خداحافظی با دوج کوین

کدخبر: ۴۰۷۳۹۱
کارشناسان معتقدند مانع بعدی طلا سطح هزار و ۸۰۰ دلار است. با دستیابی قیمت ها به این سطح ، معامله گران می توانند این موج را به سطح 1850 دلار برسانند. روزهای نزولی دوج کوین موجب شده برخی از خداحافظی با این ارز سخن بگویند.
مقصد جدید قیمت طلا/  خداحافظی با دوج کوین

براساس گزارش اقتصادنیوز، در حالی که طلا در فلز زرد جدی ترین تلاش خود را از ماه فوریه(بهمن) برای بازگشت به یک کلید سطح خوب برای بازپس گیری قیمت های سال گذشته انجام داد، هر اونس طلا به دو قدمی قیمت هزار و ۸۰۰ دلار  رسید.

معاملات آتی طلا 1798.25 دلار معامله شد که 14.70 دلار یا 0.8٪ رشد داشت.

قیمت لحظه ای طلا تا 1797.24 دلار افزایش یافت. جابجایی در قیمت طلای خالص برای مدیران صندوق های سرمایه گذاری ضروری است ، که گاهی اوقات بیشتر از آینده برای جهت گیری به آن اعتماد می شود.

طلا در ابتدای سال با روند فروش سرمایه گذار ها رو به رو شد و در اوایل ماه مارس (فرودین) آن را به کمترین قیمت 1167 دلار رساند.

اما به نظر می رسد این فلز گرانبها اکنون روند صعودی دارد، که با نگرانی های جدید در مورد تورم و خطرات ژئوپلیتیکی تقویت شده است. هر دو این عناصر پس از آنکه در اوایل ماه آگوست (شهریور) به بالاترین سطح ۲ هزار و ۸۰ دلار در هر اونس رسید ، پشت طلا را به طور تقریبی خالی کردند، در حال حاضر قیمت طلا به دلیل محدودیت های مجدد کرونا توانست بازگشت شکوهمندانه ای داشته باشد.

کارشناسان معتقدند مانع بعدی طلا سطح هزار و ۸۰۰ دلار است. با دستیابی قیمت ها به این سطح ، معامله گران می توانند این موج را به سطح 1850 دلار برسانند. 

در روزی که گدشت طلای نقدی در هزار و ۷۹۹ دلار و هزار و ۷۸۰ دلار نوسان داشت.

طلا

قیمت طلا این روزها بیشترین همبستگی منفی را با اوراق قرضه دولتی دارد.بازده اوراق قرضه ایالات متحده که با توجه به اوراق خزانه داری 10 ساله اندازه گیری می شود ، در بالاترین سطح 1.59 درصدی قرار گرفت . اوراق 10 ساله در تاریخ 30 مارس در بالاترین سطح 14 ماهه خود 1.77٪ رسیده بود.

شاخص دلار که در برابر یورو و پنج ارز اصلی دیگر قرار دارد ، در 91.13 قرار گرفت که در روز گذشته 0.1 درصد افت داشت.

طلا به دلیل افزایش نگرانی در مورد افزایش شیوع ویروس کرونا در اقتصادهای بزرگ هند و ژاپن و افزایش ریسک برای چشم انداز آمریکا، به روند صعودی بازگشته است ، در حالی که بازده خزانه داری لنگر انداخته است.

در همین راستا برخی کارشناسان بر این باروند که چشم انداز طلا بسیار صعودی است زیرا بسیاری از خطرات در سطح جهان گسترده می شوند. ویروس گسترش یافته در سراسر آسیا موجب شده که احساسات را تحت فشار قرار دهد.

 

آینده تاریک برای دوج

در روزی که گذشت برخلاف بیت کوین، دوج کوین روند نزولی داشت که برخی از کارشناسان بر این باروند این ارز دیجیتالی دیگر روزهای خوب خود را از دست داده است. برخلاف بیت کوین ، دوج کوین عرضه نامحدود و توسعه دهندگان فعال بسیار کمی دارد.

هفته گذشته ، دوج کوین پس از افزایش بیش از 750 درصدی در ماه آوریل ( فرودین) ، به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 0.45 دلار رسید. از آن زمان برخی از سودهای خود را از بین رد و در حال حاضر با قیمت 0.30 دلار معامله می شود.

بیت کوین در روزی که گذشت بیشترین قیمتی که تجربه کرد ۵۷ هزار و ۱۲۱ دلار است و کمترین قیمت ۵۴ هزار و ۳۵۹ دلار بوده است.

بیت کوین

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید