پیش بینی روند بازار سکه در روز جاری

سیگنالی عجیب از حباب سکه

کدخبر: ۴۱۰۳۱۰
اقتصاد نیوز:حباب قیمت سکه مجددا افزایش یافت برخی اعتقاد دارند که این افزایش حباب شاهدی از مقاومت سکه در برابر نزول است. برخی تصور می کنند قیمت دلار اگر به بالای 21 هزار و 800 تومان برگردد می تواند ترمز افت قیمت سکه باشد.
سیگنالی عجیب از حباب سکه

به گزارش اقتصادنیوز، در روزهایی که بازار ارز و سکه گرفتار موج های ریزشی شده اند، حباب فلز گران بهای داخلی علامت عجیبی به معامله گران ارسال می کند. روز چهارشنبه با وجود اینکه قیمت دلار بیش از ۵ درصد از ارزش خود را از دست داد، بازار سکه شاهد کاهش ۳ درصدی بود. این عامل موجب شد که حباب فلز گران بهای داخلی افزایش بیشتری پیدا کند. ساعت ۵ بعدازظهر روز چهارشنبه حباب سکه نزدیک به ۵ درصد و معادل با حدود ۵۰۰ هزار تومان بود.

J1 (51)

این در حالی است که در روزهای قبل، حباب قیمت سکه به سوی محدوده صفر و یک درصدی میل کرده بود. در همان مقطع زمانی که حباب سکه کاهش پیدا کرده بود، فلز گران بهای داخلی دو حمایت حمایتی ۱۰ میلیون و ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست داد. به باور شماری از فعالان، افزایش حباب سکه نشان می دهد که شماری از معامله گران تصور می کنند، قیمت فلز گران بهای داخلی به کف خود رسیده است، در نتیجه در برابر افت بیشتر قیمت مقاومت می کنند.

این مقاومت در شرایطی رخ می دهد که ارزش ذاتی قیمت سکه به زیر محدوده ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی ریزش کرده است. در شرایط کنونی، با حبابی که سکه دارد، برخی از معامله گران ممکن است تمایل بیشتری به خرید دلار پیدا کنند. در این میان، شماری از معامله گران عنوان می کنند در صورت ادامه افت قیمت دلار، مقاومتی حبابی سکه بازان نیز شکسته خواهد شد. در ساعات پایانی روز چهارشنبه نیز میزان فروش سکه در معاملات خطی بیشتر شده بود و قیمت فلز گران بهای داخلی حتی در کانال ۹ میلیون و۱۰۰ هزار تومانی مورد معامله قرار گرفته بود. اگر امروز دلار به بالای ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان برگردد، سکه می تواند نزولی را تجربه نکند.

N (74)

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید