پیش بینی روند بازار سکه

دو سناریو در بازار سکه/راه فرار قیمت سکه از نزول

کدخبر: ۴۱۸۹۵۹
قیمت سکه در روز جاری دو راه پیش رو دارد از مرز 10 میلیون و 800 هزار رد شود تا از دامنه نزول خارج شود یا ریزش به سوی کف 10 میلیون و 500 هزار را انتخاب کند.
دو سناریو در بازار سکه/راه فرار قیمت سکه از نزول

به گزارش اقتصادنیوز، دو راه پیش روی قیمت سکه امامی قرار دارد. این فلز گران بها می تواند امروز به بالای محدوده 10 میلیون و 800 هزار تومانی برود و فاز جدیدی از افزایش قیمت را آغاز کند. سناریوی دیگر این است که بازار با نزدیک شدن به مرز یاد شده بار دیگر با افزایش فروش ها مواجه شود و به سوی حمایت 10 میلیون و 500 هزار تومانی عقب نشینی کند.

سکه حباب

«اقتصاد نیوز» صبح یک شنبه از احتمال تلاش بازندگان بازار سکه برای بالا بردن قیمت فلز گران بهای داخلی خبر داد. مقصود از بازندگان بازار سکه کسانی بود که انتظار افت شدید روزهای پنج شنبه و شنبه را نداشتند.

روز یک شنبه چنین اتفاقی رخ داد و سکه تحت تاثیر تلاش بازندگان، رشد حدودا 200 هزار تومانی را تجربه کرد. با توجه به این اتفاق، می توان گفت انگیزه جدید افزایشی در بازار وجود ندارد و در صورتی که ضعف بنیادی تقاضا در بازار سکه ادامه پیدا کند، می توان انتظار عقب نشینی دسته جمعی بازیگران سکه طی امروز و فردا را داشت.

سکه پشت خطی2

راه نجات افزایشی های بازار سکه

به گفته فعالان، یکی از مهم ترین عواملی که می تواند افزایشی های بازار سکه را نجات دهد، ماندن قیمت دلار بالای مرز 24 هزار تومانی است. اگر دلار به نوسان بالای مرز 24 هزار تومان ادامه دهد، سمت و سوی انتظارات در بازار فلز گران بهای داخلی تغییر خواهد کرد.

در کنار این، شروع متفاوت قیمت طلا در بازارهای جهانی دیگر عاملی است که می تواند فعالیت افزایشی ها را بالا ببرد. طلا هفته گذشته به زیر محدوده هزار و 880 دلار نزول کرد. در صورتی که فردا طلا به سوی مرز هزار و 900 دلاری حرکت کند، سکه بازان نیز با قدرت بیشتری در موقعیت خرید قرار خواهند گرفت.

سکه حباب

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید