افزایش قیمت طلا در بازار جهانی

روزهای طلایی اتریوم /افزایش خرید طلا

کدخبر: ۴۲۴۱۵۸
در حالی که بیت کوین روزهای خوبی ندارد اتریوم پر مشتری ظاهر شده است. گزارش از افزایش خرید طلا از سوی بانک های مرکزی جکایت دارد.
روزهای طلایی اتریوم /افزایش خرید طلا

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، بازارهای طلا در طی معاملات روز دوشنبه کمی بیشتر رشد کردند و سپس به سطح 1795 دلار صعود کردند. درست بالاتر از این ، سطح 1800 دلار یک فرصت خوب خرید بود ، و به طلا فرصتی واقعی برای رسیدن به قیمت بالا داده است، به این معنی که طلا می تواند به سطح 1860 دلار برسد. 

بانک های مرکزی از صربستان تا تایلند به دارایی های طلای خود افزوده اند و کشور غنا اخیراً از برنامه های خرید خود خبر داده است. این در حالی است که تهدید تسریع تورم به وجود می آید و بهبود تجارت جهانی قدرت افزایش قیمت را برای خرید متنوع فراهم می کند.

بانک غنا برای اجرای یک برنامه خرید طلا که برای تولید داخل طراحی شده است. باوومیا معاون رئیس جمهور گفت: مزایای داشتن مقدار سالم طلای فیزیکی در ذخایر یک کشور متنوع و بسیار زیاد است ، از جمله کوچک کردن ارزش پول محلی. او اظهار داشت که تصمیم BoG "تغییر دهنده بازی" است.

gold

اتفاقی که قیمت بیت کوین را تغییر داد

در آخر هفته پیش یکی از گروه‌های هکر مستقر در روسیه حدود 200 شرکت آمریکایی را مورد حمله قرار داد. طبق اخبار رسیده گروه Ransomware REvil روز جمعه شبکه امنیتی حداقل 200 شرکت آمریکایی را به زانو درآورد و اکنون خواستار 70 میلیون دلار بیت کوین شده است .

گفته می شود که بر اساس گزارش های مختلف بیش از 1 میلیون دستگاه به این ویروس آلوده شده اند.  در یک پست از  Happy Blog در دارک‌وب ادعا شده است: "روز جمعه ما حمله به [ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده] بیش از یک میلیون سیستم آلوده شده است."

افزایش قیمت اتریوم

به نظر می رسد یکی از دلایل افزایش قیمت اتریوم در بازارهای جهانی به دلیل ارتقای این ارز در بازارهای لندن بوده است. نوسانات اتر در حالی دیده می شود که اتریوم در ماه جاری به  روزرسانی قیمت خود در لندن نزدیک شده است. ارتقای ارزش گذاری لندن در اتریوم شامل پیشنهاد بهبود) Ethereum 1559 (EIP-1559 و تغییر مکانیزم هزینه Ethereum برای معرفی یک پایه قابل پیش بینی تر برای معاملات بوده است. پیش بینی می شود که نسخه جدید لندن پس از انتشار موفقیت آمیز در شبکه های آزمایشی سه گانه - Ropsten ، Goerli و Rinkeby ، در شبکه اصلی مستقر شود. نسخه آزمایشی Rinkeby برای 7 ژوئیه (۱۶ تیر) برنامه ریزی شده است.

طبق گزارش Cointelegraph Markets Pro ، اتریوم روز یکشنبه با بیش از 6.5٪ افزایش به 2370 دلار رسید که بالاترین میزان در طی دو هفته اخیر است. حجم تجارت آخر هفته به طور مشخص پایین بود و کمی بیش از 18 میلیارد دلار بوده است. اما به نظر می رسد در روزهای اخیر این ارز دیجیتالی با روند افزایش قیمت روبه رو شده است.

coindesk-BTC-chart-2021-07-06

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید