ایلان ماسک در حال دستکاری بازار است؟

زمستان ارزهای دیجیتالی/پیش بینی عجیب درباره بیت کوین

کدخبر: ۴۲۲۱۲۶
برخی کارشناسان معتقدند که ماسک به جامعه رمزنگاری کمک نمی کند بلکه بیشتر به دنبال دستکاری در بازار است. یک کارشناس که 30 هزار دلاری شدن بیت کوین را پیش بینی کرده بود از 120 هزار دلاری شدن آن صحبت می کند
زمستان ارزهای دیجیتالی/پیش بینی عجیب درباره بیت کوین

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، اگرچه قیمت بیت کوین (BTC) همچنان در حدود 30هزار دلار معلق است ، اما کارشناسان صنعت خاطرنشان می کنند که چشم انداز بلند مدت افزایشی قیمت ارزهای دیجیتالی کماکان برقرار است.

 الکس مشینسکی ، مدیر ارشد اجرایی و بنیانگذار Celsius - پلتفرم وام دهی ارز رمزنگاری شده - به کوین تلگراف گفت که می بیند در سال 2021 بیت کوین به 160 هزار دلار می رسد یا احتمالاً کمی پایین تر معامله خواهد شد. مشینسکی گفت: ما برای سال 2021 هنوز اوج را ندیده ایم.

خبر بد برای دارندگان بیت کوین

مشینسکی همچنین اظهار داشت که بازار رمزنگاری پس از بالاترین رقم بالغ بر تاریخ بیت کوین که بیش از 63هزار دلار بوده است ، باید اصلاح شود: « وقتی خیلی قیمت ها بالا رود، خیلی سریع ، مجبور به اصلاح هستید. می توانید توییت های من را در ماه مارس و فوریه (اردیبهشت و خرداد) مشاهده کنید که می گویند "ما افت خواهیم کرد ، تصحیح خواهیم کرد." من 30هزار دلار پیش بینی کردم. بیت کوین مانند یک فنر است - ما آن را بیش از حد کشش می دهیم و بیش از حد اهرم فشار می آوریم. افراد زیادی حریص شدند.»

در اکوایران ببینید : استخراج بیت کوین و قطعی برق

ایلان ماسک در حال دستکاری بازار است

مشینسکی علاوه بر بحث در مورد قیمت بیت کوین ، در مورد توییت های اخیر ایلان ماسک در مورد بیت کوین اظهار نظر کرد. به گفته مشینسکی ، ماسک به جامعه رمزنگاری کمک نمی کند بلکه بیشتر به دنبال دستکاری در بازار است. به همین ترتیب ، او خاطرنشان کرد که ماسک به سادگی یک "جهانگردان" در سرزمین رمزنگاری است.

سرمایه گذاران جدید بیت کوین هیجان جدیدترین تجمع حماسی ارز دیجیتال را احساس کردند. اکنون ، آنها طرف دیگر این روند را تجربه می کنند.

بیت کوین از آوریل 2021 از 5000 دلار در مارس 2020 به حدود 64هزار دلار افزایش یافت و سپس به 29هزار و 002 دلار رسید. جمعه آن 32.212 دلار تسویه شد. هرچقدر که فروش اخیر شدید باشد ، نزدیک به بدترین در تاریخ 12 ساله ارز دیجیتال نیست.

طبق داده های Visual Capitalist ، از سال 2012 ، بیت کوین 14 فروش بیش از 30٪ ، 6 مورد بیش از 50٪ و 3 فروش بیش از 80٪ را تحمل کرده است. عمیق ترین این فروش ها دوره های طولانی معاملات ثابت را به دنبال داشته است. این چرخه ای است که "زمستان رمزنگاری" نامیده می شود. حالا به نظر می رسد که ارزهای دیجیتالی دوباره وارد زمستان رمزنگاری خواهند شد.

بیت کوین

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید