پیش بینی روند بازار سکه در روز چهارشنبه

اثر افت غیرمنتظره قیمت طلا برقیمت سکه امامی

کدخبر: ۴۲۴۴۱۴
اقتصادنیوز: با وجودی که قیمت سکه در روز گذشته مرزهای روانی را پشت سرگذاشت اما سقوط قیمت طلا در شب گذشته روند بازار سکه را دگرگون کرد و پیش بینی قیمت سکه نزولی شود.
اثر افت غیرمنتظره قیمت طلا برقیمت سکه امامی

به گزارش اقتصادنیوز، محدودیت های نوسان دلار، توجه سکه بازان را به سوی اونس طلا جلب کرده است. دیروز اونس طلا با قدرت خود را به بالای مرز هزار و ۸۰۰ دلار رساند و در مقطعی حتی به بالای محدوده هزار و ۸۱۰ دلار قدم گذاشت.

چنین نوساناتی موجب شد که تقاضا برای خرید سکه در بازار بیشتر شود و این فلز گران بها خود را به بالای خط ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برگرداند. «اقتصاد نیوز» نیز در گزارش دیروز صبح خود اشاره کرده بود که مرز ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی می تواند به عنوان نقطه ای برای برگشت فلز گران بهای داخلی عمل کند. در راه این برگشت، اونس طلا نقش اساسی بازی کرد و سکه توانست به سوی محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حرکت کند.

سکه حباب

 

با این حال، سکه در روزهای اخیر توان عبور از مقاومت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را نداشته است و همین مساله می تواند منجر به افزایش فروش های فنی در بازار سکه شود. در کنار این، دیشب اونس طلا در انتهای وقت به زیر مرز هزار و ۸۰۰ دلاری رفت و این افت غیرمنتظره در صورتی که در روز جاری جبران نشود، می تواند سکه را دچار نزول بیشتر کند. سکه دیشب در معاملات پشت خطی تا نقطه ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان پایین رفت و همین عامل نیز انتظارات نزولی را تقویت بیشتری کرد. با اینحال، برخی از سکه بازان به افزایش بهای دلار خوشبین هستند.

سکه حباب

برخی از فعالان عنوان میکنند که به دلیل غیرمنتظره بودن افت اونس طلا،‌ ممکن است سکه بازان به بازار ارز وارد شوند و با خرید دلار از قیمت سکه حمایت کنند.

سکه پشت خطی2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید