خوشبینی فنی به آینده بازار سکه

شکست مقاومت حساس قیمت سکه

کدخبر: ۴۲۹۸۴۹
به باور تحلیل گران فنی، قیمت سکه تا زمانی که بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی قرار دارد، ظرفیت صعود بیشتر را خواهد داشت.
شکست مقاومت حساس قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز، سکه امامی هفته گذشته از دو مقاومت قیمتی مهم عبور کرد. این فلز گران بها با شکست مقاومت های 10 میلیون و 800 و 11 میلیون و 200 هزار تومانی،‌ انتظارات افزایشی معامله گران را بالاتر برده است. سکه برای اینکه در روز شنبه با سرعت متوسط به افزایش قیمت خود ادامه دهد،‌ نیاز دارد که دلار در بازار داخلی محدوده 25 هزار و 800 تومان را از دست ندهد

سکه حباب

نقش اونس طلا در تعطیلات سکه

فلز گران بهای داخلی بدون در نظر گرفتن افزایش بهای اونس طلا، روز چهارشنبه از لحاظ ارزش ذاتی به بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان وارد شد. با صعود بهای اونس طلا در روزهای پنج شنبه و ابتدای جمعه، ارزش ذاتی سکه به بالای مرز ۱۱ میلیونی رسید و به تبع آن در  معاملات پشت خطی، فلز گران بهای داخلی بالای ۱۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد. با این حال، در انتهای روز جمعه، طلای جهانی کاهشی شد تا سکه امامی نیز تا محدوده ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افت کند.

سکه پشت خطی2

خوش بینی تحلیل گران فنی به آینده سکه

به باور تحلیل گران فنی، سکه تا زمانی که بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی قرار دارد، ظرفیت صعود بیشتر را خواهد داشت. سطح حباب فلز گران بهای داخلی در روز چهارشنبه نیز نشان می داد که متقاضیان بازار سکه رو به افزایش است. حباب فلز گران بهای داخلی روز چهارشنبه ۶۱ هزار تومان زیاد شد و به حدود ۳۵۰ هزار تومان رسید.

سکه حباب

شکست محدوده ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی قیمت سکه می تواند زمینه ساز بازگشت این فلز گران بها به محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شود. با این حال، افزایشی ها حداقل به هفته جاری خوشبین هستند، حتی اگر امروز سکه روند صعودی را ادامه ندهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید