پیش بینی قیمت سکه در آخر مرداد

مبارزه سکه در مقاومت حساس/سکه منتظر رفتار دلار

کدخبر: ۴۳۴۸۴۰
اگر امروز یک شنبه 31 مرداد 1400 قیمت دلار بتواند خود را بالای مرز ۲۷ هزار تومانی تثبیت کند،‌ تمایل به خرید در بازار سکه بیشتر خواهد شد
مبارزه سکه در مقاومت حساس/سکه منتظر رفتار دلار

به گزارش اقتصادنیوز، امروز سکه برای گذر یا ماندن زیر یک مقاومت حساس تلاش خواهد کرد. بازار سکه به آستانه مرز حساس ۱۲ میلیون تومانی رسیده است و در صورت عبور پایدار از آن، توان صعود تا محدوده ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را خواهد داشت. سکه بازان اعتقاد دارند، فلز گران بهای داخلی در دو نقطه ۱۱ میلیون و ۸۰۰ و ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از حمایت های محکمی برخوردار است و کار کاهشی های بازار برای بردن فلز گران بهای داخلی به نقاط پایین تر دشوار است.

سکه حباب

ارزش ذاتی قیمت سکه دیروز بعدازظهر در حوالی محدوده ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار داشت و همین موضوع موجب می شد که تصور قیمت های پایین تر برای ابتدای هفته به ذهن سکه بازان خطور نکند.

سکه بازان در انتظار واکنش دلار به یک مرز

به گفته فعالان، سکه بازان به احتمال زیاد در ابتدای روز یک شنبه با احتیاط رفتار خواهند کرد. از نگاه این گروه، معامله گران فلز گران بهای داخلی منتظر خواهند بود که رفتار دلار پس از چند روز تعطیلی از ابهام خارج شود و واکنش این ارز به مرز ۲۷ هزار تومانی را رصد خواهند کرد.

سکه حباب

 اگر قیمت دلار بتواند خود را بالای مرز ۲۷ هزار تومانی تثبیت کند،‌ تمایل به خرید در بازار سکه بیشتر خواهد شد. با این حال، برخی سکه بازان انتظار دارند که قیمت دلار در ابتدای هفته به واسطه عرضه بازارساز در مسیر نزولی قرار بگیرد. این عده به همین دلیل از بعدازظهر روز شنبه تا حدی فروش های فلز گران بهای داخلی را افزایش دادند.

سکه که در تعطیلات تا محدوده ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پیش روی کرده بود، بعدازظهر شنبه حتی زیر مرز ۱۲ میلیون تومانی معامله شد.

سکه پشت خطی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید