پیش بینی های جدید برای قیمت طلا و بیت کوین

3 اصل قبل از خرید بیت کوین و سایر رمز ارزها

کدخبر: ۴۳۵۳۴۰
در حال حاضر بیت کوین و طلا روند صعودی را پیش گرفته و به نظر می رسد در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.
3 اصل قبل از خرید بیت کوین و سایر رمز ارزها

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، سه روز اخیر روزهای خوبی برای سرمایه گذاران بیت کوین بود. بیت کوین برای اولین بار از ماه مه به 50هزار دلار رسید این سطح گرچه حفظ نشد اما با پیش بینی رکوردهای جدید قیمتی همراه بود زیرا حرکت صعودی فضای رمزنگاری را در برگرفته است.

توکن دیجیتال تقریباً 50هزار دلار معامله می شود که بالاترین رقم در چند ماه گذشته است. و بسیاری از افرادی که در حاشیه مانده اند احتمالاً بار دیگر می پرسند: آیا زمان خرید ارز رمزنگاری شده فرا رسیده است؟

به گفته کارشناسان مالی و رفتاری ، قبل از اینکه پول خود را به دارایی بسیار ناپایدار واریز کنید ، باید سه نکته مفید را در نظر بگیرید.

1. مشکوک بودن به حباب این ارز دیجیتالی شما را نجات نمی دهد

بسیاری از سرمایه گذاران می دانند که حباب چیست: زمانی اتفاق می افتد که قیمت دارایی از ارزش واقعی آن بسیار بیشتر شود.

و بسیاری از افراد باهوش ابراز نگرانی کرده اند که بیت کوین یک حباب است. با این حال ، بسیاری با وجود سوء ظن خود مبنی بر عدم تغییر قیمت از ارزش آن ، با احتیاط کمی روی این ارز سرمایه گذاری کرده اند.

بروس میزراچ ، استاد اقتصاد در دانشکده هنرها دانشگاه روتگرز ، می گوید: « سرمایه گذاران حتی وقتی می دانند که ارزش درایی بیش از حد  ذاتی است ، چون آنها انتظار دارند قیمت ها حتی بالاتر برود، آغاز به خرید می کنند.» او گفت ، «همه آنها معتقدند که می توانند قبل از سقوط حباب خارج شوند.»

فقط این موضوع را به خاطر بسپارید: این همان چیزی است که دیگران فکر می کنند. کنت بیکر ، استاد مالی در دانشگاه آمریکایی می گوید: « زمانی که اکثر سرمایه گذاران فردی وارد یک سرمایه گذاری رو به رشد می شوند ، اغلب دیر است.»

2.  حس دور افتادن از جمعیت، اغلب روند معکوس دارد

میلیونرهای رمزنگاری شده به لطف بیت کوین خانه می خرند. اما چگونه می توانید ترس از دست دادن را تجربه نکنید؟

بیکر گفت که سرمایه گذاران اغلب طعمه سوگیری توده ای می شوند. آنها همان کاری را که مردم انجام می دهند ، انجام می دهند ، بر این باورند که بقیه باید بیش از خودشان بدانند و تعداد آنها ایمنی ایجاد می کند. همه ما نمی توانیم تمام پول خود را از دست بدهیم .

بیکر گفت: « به طور کلی ، چنین سرمایه گذاران در هر دو مورد اشتباه می کنند.» در واقع ، سایر افراد «در جمعیت» ، به همین ترتیب تحت تأثیر همین توهمات قرار می گیرند.

3. هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که ما نمی دانیم

میزراچ می گوید تلاش برای درک ارزش اساسی دارایی های دیجیتال «بسیار مشکل» است.

به گفته او ، با اکثر سهام ، می توانید حداقل نسبت قیمت و درآمد را بدست آورید ، که به شما می گوید سرمایه گذاران حاضرند بابت هر دلار از درآمد یک شرکت ، چه هزینه ای برای یک شرکت بپردازند. این رقم می تواند به شما در تعیین ارزش بیش از حد یا کم ارزش بودن یک شرکت کمک کند.

شما بیشتر با نشانه های دیجیتال در تاریکی رو به رو هستید.

میزرچ می گوید: « افزایش ارزهای رمزنگاری شده یادآور مراحل اولیه حباب اینترنت است و سرمایه گذاران سعی می کنند سهام بدون درآمد را ارزیابی کنند.»

coindesk-BTC-chart-2021-08-23

اتفاق های خوب برای طلا

قیمت طلا و نقره در معاملات دوشنبه آمریکا کاملاً بالاتر حرکت کرده است. بازارهای کلیدی خارج به طور کامل از جریان صعودی بازار طلا برای شروع هفته معاملاتی حمایت می کنند - شاخص دلار آمریکا ضعیف تر و قیمت نفت خام به شدت بالاتر رفت. فلزات گرانبها همچنین در اوایل هفته اتفاقی برای روند فزاینده دریافت می کنند که فدرال رزرو قادر نخواهد بود سیاست پولی خود را به همان اندازه که چند هفته پیش حساب کرده بودند ، شروع کند. قیمت هر اونس طلا در اکتبر(مهر) آخرین بار 23.00 دلار افزایش یافت و به 1804 دلار رسید و نقره سپتامبر (شهریور) 0.553 دلار در 23.665 دلار در هر اونس افزایش یافت.

تمرکز بازار این هفته بر جلسه سالانه فدرال رزرو است که در جکسون هول ، وایومینگ برگزار می شود. به دلیل گسترش نوع دلتا ویروس کرونا ، این جلسه کمی عقب افتاده است و امسال بخشی از آن مجازی خواهد شد. در اوایل این هفته ، معامله گران و سرمایه گذاران در حال تجدید ارزیابی مفاهیم اخیر فدرال رزرو در سیاست پولی ایالات متحده در جلسه فدرال رزرو هستند. امروزه بسیار شیوع نوع جدید کووید را شاهد هستیم و سرمایه گذاران فکر می کنند که فدرال رزرو باید بیشتر منتظر بماند تا در سیاست های پول آسان خود به کار گرفته شود. راب کاپلان ، رئیس فدرال رزرو دالاس گفت که او در حال تجدیدنظر در درخواست خود برای فرایند زودهنگام خرید اوراق قرضه فدرال رزرو به دلیل شیوع ویروس و تأثیر احتمالی آن بر اقتصاد ایالات متحده است.

gold

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید