پیش بینی روند بازار سکه در هفته دوم شهریور

کف سازی در بازار سکه/چتر بازی سکه به لطف دلار

کدخبر: ۴۳۶۲۸۰
قیمت سکه به نوسانات بهای طلا دقت زیادی دارد و مرز هزار و ۸۰۰ دلاری طلای جهانی در شکل دهی انتظارات سکه بازان بسیار اثرگذار خواهد بود.
کف سازی در بازار سکه/چتر بازی سکه به لطف دلار

به گزارش اقتصادنیوز، سکه امامی در معاملات پشت خطی توانست به بالای مرز ۱۲ میلیون تومانی بازگردد. این در حالی بود که پس از تایید وزرای پیشنهادی دولت توسط مجلس در روز پنج شنبه، سیر فروش ها در بازار سکه بیشتر شده بود و این فلز گران بها به محدوده ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رفته بود. برگشت سکه در معاملات پشت خطی روز جمعه به بالای مرز ۱۲ میلیون تومانی موجب شد که برخی از تحلیل گران فنی از تشکیل کف قیمتی در بازار فلز گران بهای داخلی سخن بگویند.


بیشتر بخوانید: دلار ارزان می شود


 

سکه حباب

به این ترتیب، دسته ای از معامله گران باور دارند که فلز گران بهای داخلی در روز شنبه حداقل به راحتی مرز ۱۲ میلیون تومانی را از دست نخواهد داد و حتی ممکن است شانس خود را برای شکست محدوده مقاومتی ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مورد آزمون قرار دهد. با این حال، به نظر می رسد رفتار فلز گران بهای داخلی در روز شنبه بیش از هر عاملی به چگونگی نوسانات دلار بستگی داشته باشد.

سکه پشت خطی2

یکی از دلایلی که موجب شد فلز گران بهای داخلی در روز جمعه در معاملات پشت خطی افزایشی شود، رفتن دلار به کانال ۲۸ هزار تومانی بود. به طور طبیعی ماندن دلار بالای ۲۸ هزار تومان زمینه ساز افزایش خریدهای سکه بازان خواهد شد. در مقابل از دست رفتن حمایت ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومانی، زمینه ساز فشار فروش در بازار سکه خواهد شد.

سکه حباب

فلز گران بهای داخلی به نوسانات بهای اونس طلا نیز دقت زیادی دارد و مرز هزار و ۸۰۰ دلاری طلای جهانی در شکل دهی انتظارات سکه بازان بسیار اثرگذار خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید