کدام ارز دیجیتال بهترین عملکرد 7 روزه را به ثبت رساند؟

ناکامی طلا در عبور از مرز 1820 دلار

کدخبر: ۴۳۷۱۵۲
اقتصادنیوز: قیمت طلا در عبور از مرز 1820 دلار ناکام ماند. با وجود گزارش‌های امیدوارکننده، وضعیت اشتغال در آمریکا با حالت ایده‌آل فاصله دارد، عدم اعلام برنامه قطعی در مورد تیپرینگ طلا را دچار بالاتکلیفی کرده است.
ناکامی طلا در عبور از مرز 1820 دلار

به گزارش اقتصادنیوز قیمت طلا در شروع معاملات امروز روی 1816 دلار قرار داشت. طلا در ابتدای معاملات رشد کرد و به مرز 1820 دلار نزدیک شد. مرز 1820 دلار از نظر تکنیکال برای طلا مهم است، عبور قیمت طلا از 1820 دلار و پایداری بالای آن به منزله ورود طلا به فاز صعودی است. به هر روی قیمت طلا در ادامه نزولی شد و در ساعت 12 و 47 دقیقه عصر به وقت ایران روی 1816 دلار قرار گرفت. قیمت طلا تا این ساعت در عبور از مرز 1820 دلار ناکام مانده بود، این در حالی است که بعضی از مقامات فدرال رزرو نسبت به مهیا بودن شرایط اقتصادی برای آغاز تیپرینگ چندان خوشبین نیستند. آن‌ها معتقدند تورم همچنان نگران‌کننده است و میزان اشتغال هنوز با ظرفیت کامل فاصله دارد. شرایط اقتصادی که برای آغاز تیپرینگ نیاز است از الزامات افزایش نرخ بهره، سفت و سخت‌تر هستند و با وجود گزارش‌های امیدوار کننده اخیر از بازار کار آمریکا، هنوز فدرال رزرو برنامه قطعی خود در مورد زمان‌بندی و نحوه آغاز تغییر جهت سیاست پولی را اعلام نکرده است. بازار فلز گرانبها در این شرایط دچار نوعی بلاتکلیفی شده است.

افزایش قیمت اتریوم

قیمت بیت کوین در ساعت 13 عصر به وقت ایران روی 47 هزار و 916 دلار قرار داشت و تغییرات آن در 24 ساعت گذشته منفی بود. سرمایه بازار بیت کوین به 899 میلیارد دلار رسیده بود و بیشترین و کمترین قیمت آن در 24 ساعت گذشته 4.2 درصد اختلاف داشتند.

بیت کوین

بر خلاف بیت کوین قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته افزایش یافت و به 3 هزار و 356 دلار رسید. سرمایه بازار دومین ارز دیجیتال مهم دنیا در حوالی 393 میلیارد دلار قرار داشت و اختلاف بیشترین و کمترین قیمت آن در 24 ساعت گذشته حدود 6.7 درصد بود.

کدام ارز دیجیتال بیشترین بازدهی 7 روزه را داشت؟

بهترین عملکرد 24 ساعته و 7 روزه در بازار ارزهای دیجیتال توسط سلو به ثبت رسید. قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 78 درصد و در هفت روز گذشته 131 درصد رشد کرد. سرمایه بازار این ارز دیجیتال حدود 2.08 میلیارد دلار است. این ارز دیجیتال حدود 0.1 درصد از سرمایه 2.06 تریلیون دلاری بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید