گزارش اقتصادنیوز از بازار طلا و ارز ایران؛

رشد دلار، قیمت طلا را بالا برد

کدخبر: ۴۳۷۴۰۰
قیمت دلار از روز گذشته وارد روند صعودی شده است. قیمت طلا هم که روز گذشته با کاهش همراه شده بود ، امروز مسیر رشد را در پیش گرفت.
رشد دلار، قیمت طلا را بالا برد

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت طلا 18 عیار در دو روز گذشته بازار ایران با کاهش همراه بود. روز گذشته قیمت طلا 18 عیار افت  ۰.۲۸ درصدی را تجربه کرد و با قیمت  ۱,۱۶۱,۵۰۰ (یک میلیون و یکصد و شصت و یک هزار و پانصد ) تومان بسته شد.

همزمان با کاهش قیمت طلا در ایران قیمت جهانی آن بالا رفت و  هر اونس طلا  با رشد ۰.۳۱ درصدی به ۱,۸۱۶ (یک هزار و هشتصد و شانزده )دلار رسید.

در این میان قیمت دلار آمریکا بر خلاف جهت قیمت طلا 18 عیار پیش رفت و با پیشروی ۳۵۰ تومانی خود توانست بار دیگر به کانال 27 هزار تومان صعود کند.

در بازار امروز چهارشنبه 10 شهریور ماه  قیمت طلا روند افزایش را در پیش گرفت و در آغاز معاملات بازار امروز  هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۱۶۳,۶۰۰ (یک میلیون و یکصد و شصت و سه هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۸ درصدی داشته است.

همچنین قیمت طلا در بازار جهانی  امروز هم مانند روز گذشته افزایش را تجربه کرد و با قیمت  ۱,۸۱۵ (یک هزار و هشتصد و پانزده ) دلار  معامله شد.

قیمت دلار هم سعی کرد کانال 27 هزار تومان را ازدست ندهد و با کمی رشد بر روی قیمت ۲۷,۲۸۰ (بیست و هفت هزار و دویست و هشتاد ) تومان قرار گرفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید