مهم ترین تردید در بازار سکه

موفقیت سکه در هفته شکست دلار

کدخبر: ۴۳۷۸۷۰
از لحاظ فنی شماری از سکه بازان نسبت به آینده قیمت سکه خوشبین هستند. سکه در دورانی که تحت فشار کاهشی ها بود، در هفته گذشته توانست حمایت ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را حفظ کند.
موفقیت سکه در هفته شکست دلار

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه امامی در هفته گذشته توانست رشد محدودی را تجربه کند. این در حالی بود که در بازار ارز، اسکناس آمریکایی حداقل یک کانال قیمتی را از دست داد. به گفته فعالان، عاملی که به کمک بازیگران بازار سکه آمد، افزایش بهای اونس طلا طی ۸ روز گذشته بود. بعدازظهر پنج شنبه دو هفته پیش اونس طلا در کانال هزار و ۷۰۰ دلاری قرار داشت و ورود به کانال هزار و ۸۰۰ دلار توانست، زمینه ساز حمایت از سکه در برابر نزول دلار شود.

برای هفته جاری نیز سکه بازان حساب ویژه ای روی اونس طلا باز کرده اند. آن ها معتقدند که با شیوع دوباره ویروس کرونا در بیشتر نقاط جهان احیای اقتصادهای بزرگ دچار دشواری خواهند شد و معامله گران در دوران نا امنی باردیگر به بازار طلا رجعت خواهند کرد.

Untitled-19

یکی از دلایل دیگری که بخشی از سکه بازان را نسبت به آینده این فلز گران بها امیدوار کرده است، امید نسبت به تشکیل کف دلار در منقطه ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومانی است. در واقع بخش زیادی از سکه بازان اعتقاد دارند که دلار به راحتی زیر کانال ۲۷ هزار تومان تثبیت نخواهد شد. حتی عده ای باور دارند که دلار کاهش و اصلاح قیمتی خود را تجربه کرده است و در هفته جاری، شانس برگشت به کانال ۲۸ هزار تومانی را خواهد  داشت.

از لحاظ فنی نیز شماری از سکه بازان نسبت به آینده این فلز گران بها خوشبین هستند. سکه در دورانی که تحت فشار کاهشی ها بود، در هفته گذشته توانست حمایت ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را حفظ کند.

با تمام خوشبینی سکه بازان،کافی است یک خبر مثبت به بازار دلار برسد و قیمت در مسیر نزولی قرار بگیرد، آنگاه سکه نیز در جاده کاهشی قرار خواهد گرفت.

پشت خطی (4)2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید