حمایت کانالی از قیمت دلار

برگشت موقت افزایشی ها به بازار ارز؟

کدخبر: ۴۴۱۱۹۱
معامله گران دلار به راحتی تن به از دست دادن کانال ۲۷ هزار تومانی نمی دهند. با وجود رسیدن اخبار مثبت به بازار در هفته گذشته، معامله گران توانستند در نهایت اسکناس آمریکایی را بالای ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان نگه دارند.
برگشت موقت افزایشی ها به بازار ارز؟

به گزارش اقتصادنیوز، عده ای از معامله گران باور دارند، مشکلات زیادی بر سر راه مذاکره وجود دارد. به عنوان مثال، آن ها به تحریم های جدید آمریکا در روز گذشته اشاره می کردند. وزارت خزانه‌داری آمریکا چند شخص را به اتهام ارتباط با حزب الله لبنان و نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به لیست تحریم های خود اضافه کرده است. از نگاه شماری از معامله گران، این اتفاق می تواند زمینه ساز تغییر انتظارات معامله گران شود و توان افزایشی های بازار را بالا ببرد.

حمایت از دلار در یک کانال

معامله گران دلار به راحتی تن به از دست دادن کانال ۲۷ هزار تومانی نمی دهند. با وجود رسیدن اخبار مثبت به بازار ارز در هفته گذشته، معامله گران توانستند در نهایت اسکناس آمریکایی را بالای ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان نگه دارند. با توجه به اینکه در هفته جاری، بازیگران ارزی در انتظار خبرهای جدید خواهند بود، به نظر می رسد، دلار به راحتی دچار تغییر وضعیت نشود. با این حال، در ابتدای هفته شانس معامله گران افزایشی بیشتر خواهد بود.

معامله گران کاهشی در هفته گذشته به دلیل چشم انداز مثبت از مذاکرات هسته ای در موقعیت فروش قرار گرفتند. آن  ها در انتظار هستند که در هفته جاری، بخشی از انتظاراتشان با اخبار مثبت محقق شود. با این حال، در صورتی که خبر خاصی به بازار نرسد، آن ها نیز تلاش خواهند کرد که ارزهای فروخته شده خود را جایگزین کنند. از صحبت های فعالان چنین برداشت می شود که در انتظار زمان و چگونگی آغاز مذاکرات هسته ای هستند.

البته تا زمانی که قیمت دلار نتواند خود را بالای محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت کند،‌ خریداران پرقدرتی وارد بازار دلار نخواهند شد. با توجه به افزایش دلار به بالای سطح ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی در بازار پشت خطی، ممکن است در ابتدای روز جاری، معامله گران به سوی محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومانی حرکت کنند. محدوده یاد شده شکسته نشود، اسکناس آمریکایی به سوی محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان،‌ میل خواهد کرد.

پشت خطی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید