زنگ خطر ریزش در بازار سکه

احتمال شکست مرز حساس قیمت سکه

کدخبر: ۴۴۱۴۷۱
امروز بازار جهانی طلا تعطیل است و در صورتی که قیمت دلار نتواند به بالای سطح 27 هزار و 500 تومان برگردد، قیمت سکه امامی به کانال 11 میلیون و 700 هزار تومان ریزش خواهد کرد.
احتمال شکست مرز حساس قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز، با افت اونس طلای جهانی، سکه امامی تحت فشار شدیدی قرار گرفته است. سکه در روز شنبه تا محدوده 11 میلیون و 800 هزار تومان بالا رفت ولی در نهایت توانست تا ساعت 5 بعدازظهر، خود را بالای این مرز نگه دارد. با وجود این، ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی به اندازه ای افت کرده است که امکان نزول سکه به کانال پایین تر وجود دارد.

افزایش حقوق 30 درصدی در 1401 شامل چه کسانی می شود؟

Untitled-9

دیروز عصر ارزش ذاتی سکه 11 میلیون و300 هزار تومان بود و فاصله 500 هزار تومانی با قیمت بازار داشت.چنین فاصله ای از حد معمول ماه های اخیر سکه بیشتر است و در صورتی که قرار باشد، حباب به اندازه طبیعی تر برگردد، قیمت دلار باید کمی افزایش پیدا کند یا سکه امامی دچار کاهش ارزش شود.

 امروز بازار جهانی طلا تعطیل است و در صورتی که قیمت دلار نتواند به بالای سطح 27 هزار و 500 تومان برگردد، قیمت سکه امامی به کانال 11 میلیون و 700 هزار تومان ریزش خواهد کرد. بخش زیادی از تحلیل گران فنی اشاره کرده اند که تثبیت سکه در کانال 11 میلیون و 700 هزار تومان، فشار فروش در بازار فلز گران بهای داخلی را زیادتر خواهد کرد. این در حالی است که در هفته های اخیر، سکه هیچگاه چند ساعت زیر محدوده 11 میلیون و 800 هزار تومان نوسان نکرد.

 

پشت خطی2

 

به گفته فعالان، دیروز معامله گران رسمی بازار، حاضر نبودند که سکه را بالای 11 میلیون و 700 هزار تومان خرید کنند و همین موضوع نشان می داد که آن ها ریسک خرید فلز گران بهای داخلی را زیاد می دانند. با این حال، تغییر وضعیت دلار می تواند خریداران را به بازار سکه بازگرداند.

حباب-01

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید