سایه دلار بر سر طلا

بیت کوین مرز ۵۰ هزار دلاری را شکست

کدخبر: ۴۴۵۲۸۴
در روز جاری بیت کوین پس از حدود یک ماه توانست دوباره به کانال ۵۰ هزار دلاری بازگردد.
بیت کوین مرز ۵۰ هزار دلاری را شکست

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، بیت کوین (BTC) برای اولین بار از اوایل سپتامبر(شهریور) مرز 50هزار دلار را شکست. این ارز دیجیتال در ماه‌های گذشته توانست از رکورد پایین ترین قیمت خود عبور کند.

شاخص ها نشان می دهد که روند صعودی ادامه خواهد داشت. به نظر می رسد محدوده مقاومت این ارز دیجیتالی 52 تا 55 هزار دلار باشد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار روزانه هنوز خرید بیش از حد را نشان نمی دهد و خریداران کوتاه مدت می توانند در برابر سطوح بالاتر از محدوده مقاومت فعال باشند.

شکست قاطع بالای 50 هزار دلار می تواند صعود بیشتر، به بالاترین حد خود در نزدیکی 60 هزار دلار داشته باشد، خریداران می توانند با توجه به کند شدن روند حرکت در نمودار هفتگی ، سودهای خود را بالاتر از این سطح ببرند.

به نظر می رسد اتفاقی که روز گذشته  رخ داد(اختلال در سرور فیسبوک) به سود بیت کوین تمام شد.

coindesk-BTC-chart-2021-10-05

سایه دلار بر سر طلا

طلا صبح سه شنبه در بازار آسیا کاهش یافت ، در حالی که دلار آمریکا تقویت شد. این در حالی است که نگرانی از تورم ادامه دارد و همین موضوع توانسته بود معاملات فلزات زرد را نزدیک به اوج خود در هفته گذشته برساند. اما به نظر می رسد امروز سایه دلار بر روی طلا سنگینی کرده است.

طلا و نقره هر دو با روند نزولی اندکی رو به رو شدند. قیمت طلا در معاملات روز جاری با کاهش  0.64 درصد 1758 دلار در هر اونس معامله شد ، در حالی که نقره با 1 درصد کاهش به 22.46 دلار در هر اونس رسید.

بیت کوین

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید