سخت جانی قیمت سکه

انتقال پول از بازار سکه به بیت کوین

کدخبر: ۴۴۶۴۴۰
معامله گران بزرگ بازار سکه به واسطه کاهش نوسان قیمت سکه به بازارهای دیگر مهاجرت کرده اند. در روزهای اخیر حتی شنیده شده است که بخشی از سکه بازان به بازار رمزارزها و خرید بیت کوین ورود کرده اند.
انتقال پول از بازار سکه به بیت کوین

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه از اواخر مردادماه،‌ دو روز متوالی، زیر محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، نوسان نکرده است. روز یک شنبه نیز که برای ساعاتی، فلز گران بهای داخلی تا محدوده ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان کاهش یافت، خریداران وارد بازار شدند و توانستند در نهایت در معاملات پشت خطی، قیمت سکه را به بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان ببرند.

ساعت ۱۰ شب گذشته، قیمت سکه در معاملات پشت خطی در محدوده ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان معامله می شد.

Untitled-8

چنین رفتاری نشان می دهد که در بازار سکه،‌ معامله گران به سادگی حاضر به دست از دادن حمایت ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیستند. آن ها حتی در صورتی که امروز روند قیمت دلار یاری کند، حتی ممکن است بار دیگر برای برگشت سکه به محدوده ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تلاش کنند.

با وجود چنین احتمالی، نوسانات محدود فلز گران بهای داخلی در ۲ ماه گذشته موجب شده است که بخشی از بازیگران بزرگ از این بازار خارج شوند. سکه در طول دو ماه گذشته عمدتا در بازه ۴۰۰ هزار تومانی، ۱۱ میلیون و ۸۰۰ الی ‍۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نوسان کرده است.

معامله گران بزرگ به واسطه همین کاهش نوسان و کسب سود بوده است که بعضا به بازارهای دیگر مهاجرت کرده اند. در روزهای اخیر حتی شنیده شده است که بخشی از سکه بازان به بازار رمزارزها ورود کرده اند. در چنین شرایطی، احتمال نوسان شدید در بازار سکه در کوتاه مدت کاهش یافته است ولی شکست هر کدام از نقاط ۱۱میلیون و ۸۰۰ یا ۱۲ میلیون و ۲۰۰هزار تومان، می تواند تغییرات رفتاری را در بازار فلز گران بهای داخلی ایجاد کند.

پشت خطی2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید