پیش بینی روند بازار سکه در روز چهارشنبه

روز انتخاب در بازار سکه /یک اتفاق تکراری برای سکه

کدخبر: ۴۴۸۶۲۳
تحلیل گران فنی پیش بینی می کنند برخی از معامله گران بازار در آستانه رسیدن قیمت سکه محدوده 11میلیون و 800 هزار تومانی‌،‌ اقدام به سودگیری خواهند کرد. اما برخی دیگر چشم به قیمت دلار برای کمک به صعود سکه دارند.
روز انتخاب در بازار سکه /یک اتفاق تکراری برای سکه

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه امامی به مرز 11 میلیون و 800 هزار تومان نزدیک شده است.  آخرین بار که فلز گران بهای داخلی به این مرز نزدیک شد، میزان فروش ها در بازار بالا رفت و سکه تا محدوده 11 میلیون و 600 هزار تومان عقب نشینی کرد. با این حال، این بار شماری از سکه بازان امیدوار هستند که فلز گران بهای داخلی افزایش معناداری را تجربه کند.

از این بانک‌ها کارت رفاهی ۷ میلیونی بگیرید

قیمت گوشی های پرطرفدار بازار+ جدول

پیش بینی بورس امروز 28 مهر / عبور از گلوگاه

Untitled-12

این دسته از معامله گران باور دارند که قیمت دلار از فاز نزولی خارج شده است و این ارز می تواند به راحتی خود را به بالای سطح 27 هزار و 500 تومان برساند. در واقع امید به چنین افزایشی است که سکه بازان را با قدرت در موقعیت خرید قرار داد. در کنار این،‌ ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی در روز سه شنبه به طور قابل توجهی بالا آمد و به سطح 11 میلیون و 500 هزار تومان رسید. افزایش ارزش ذاتی سکه دیگر عاملی است که سکه بازان را به روند روز جاری امیدوار کرده است. هم چنین کمی حباب سکه در روز گذشته کاهش یافت و این موضوع کمک کرد که قیمت سکه طبیعی تر  و احتمال افت یکباره آن، محدودتر شود.

پشت خطی2

با وجود تمام این متغیرها، تحلیل گران فنی هم چنان باور دارند که برخی از معامله گران در آستانه محدوده 11میلیون و 800 هزار تومانی‌،‌ اقدام به سودگیری خواهند کرد. از نگاه آن ها، بازار در شرایط چندان مطمئنی قرار ندارد که معامله گران روی خریدهای خود تا زمان زیادی باقی بمانند. از این زاویه دید،‌بخشی از معامله گران ممکن است امروز بخشی از سکه های خریداری شده در محدوده 11 میلیون و 600 هزار تومان را به فروش برسانند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید