گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازارهای جهانی

بازارهای جهانی نگران سومین قرنطینه زمستانی در اروپا

کدخبر: ۴۵۵۶۰۵
اقتصادنیوز: با اعلام احتمال از سرگیری قرنطینه سراسری در اتریش و برخی دیگر از اقتصادهای بزرگ اروپا نوعی نگرانی بر بازارهای جهانی مستولی شده است.
بازارهای جهانی نگران سومین قرنطینه زمستانی در اروپا

به گزارش اقتصادنیوز،امروز بازار رمزارزها روند نزولی گذشته خود را ادامه داد. بیت کوین در روز گذشته پس از کاهش 6 درصدی قیمت به 56.6 هزار دلار به پایین ترین سطح یک ماهه اخیر رسید، این رمزارز روند دیروز را در بازار امروز نیز ادامه داد.

در حال حاضر بیت کوین با کاهش حدود ۵ درصدی به ۵۶ هزار و ۸۵۷ دلار رسید که این رقم نشان دهنده آن است که بازدهی قدرتمندترین رمرزارزجهان در هفته جاری منفی ۱۱ درصد بوده است.

Screen Shot 1400-08-28 at 15.24.19

ثبات در بازار طلا

با بررسی نوسانات بازارهای جهانی آشکار می‌شود که طلا در اروپا روندی ثابت و آرام را طی می‌کند. فلز زرد روز را با قیمت 1858 دلار در هر اونس بازار را آغاز کرد. نقره 0.30 درصد رشد کرد و با 24.85 دلار در هر اونس معامله شد.

اتریش اعلام کرد که در تلاش برای جلوگیری از افزایش نرخ شیوع کرونا، قرنطینه سراسری را دوباره اعمال خواهد کرد و همچنین واکسیناسیون اجباری را از فوریه(بهمن) آغاز خواهد کرد. ینس اسپان، وزیر بهداشت آلمان نیز از رد احتمال اقدامات مشابه خودداری کرد و این نگرانی را به وجود آورد که بزرگترین اقتصاد اروپا برای سومین زمستان متوالی تعطیل شود.

gold

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید