گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازارهای جهانی

تداوم نوسان طلا زیر مرز 1800 دلار

کدخبر: ۴۶۷۳۶۵
اقتصادنیوز: سرمایه‌گذاران منتظرند تا ببینند آیا آمار حقوق و دستمزد آمریکا سرعت افزایش نرخ بهره مورد انتظار فدرال رزرو در سال جاری را تغییر می دهد یا خیر؟
تداوم نوسان طلا زیر مرز 1800 دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، طلا امروز نیز مانند دیروز زیر مرز 1800 دلار در هر اونس نوسان داشت. نقره نیم درصد دیگر افت داشت و 22 دلار در هر اونس معامله شد. در بسایر معاملات مهم بازار از جمله مس و نفت خام وست‌تگزاس اینترمدییت 0.20 درصد افزایش یافت.

به نظر می‌رسد سرمایه گذاران به آمارهای دستمزد غیرکشاورزی آمریکا که قرار است در ساعات آتی منتشر شوند، توجه ویژه دارند.

gold (1)

حال‌روز بهتر آلت‌کوین‌ها نسبت به بیت‌کوین

نسبت تسلط بیت کوین، یا معیار ارزش بازار بیت کوین نسبت به کل سرمایه بازار کریپتو، در روز چهارشنبه به 39 درصد کاهش یافت. این نسبت در پایین ترین سطح از آوریل 2018 است، زمانی که ارزهای دیجیتال در بازار نزولی قرار داشتند.

به طور معمول، در دوره‌های هراس بازار، برخی از معامله‌گران آلت‌کوین‌هایی را که  ریسک‌بالاتری را دارند در فهرست فروش خود قرار می‌دهند. گزینه باقی مانده برای معامله‌گران، جست‌وجوی امنیت نسبی در این بازار است که با نسبت دامیننس بیت کوین قاعدتا بالا ارزیابی می‌شود.

منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل رمزارزها در دنیاست. شاخص دامیننس بیت کوین یکی از معیارهایی است که بسیاری از تحلیلگران در حال حاضر از آن برای تصمیم گیری جهت خرید و فروش کمک می‌گیرند.

با این حال، این بار برخلاف سنت همیشگی، آلت‌کوین ها به عملکرد بهتر از بیت کوین ادامه می دهند، که نشان می دهد تمایل سرمایه گذاران برای ریسک همچنان بال است.

در حال حاضر بیت‌کوین در کانال ۴۲هزار دلار قراردارد.

Screen Shot 1400-10-17 at 15.45.49

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید