ریزش ادامه دار بیت کوین

کاهش ۵ درصدی قیمت طلا در سال ۲۰۲۱

کدخبر: ۴۶۵۶۷۹
فلز زرد تا به امروز در سال 2021 نزدیک به 5 درصد کاهش یافته است و انتظار می رود بیشترین کاهش سالانه خود را از سال 2015 به ثبت برساند.
کاهش ۵ درصدی قیمت طلا در سال ۲۰۲۱

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا صبح پنجشنبه در آسیا کاهش یافت زیرا سرمایه گذاران به نظارت بر پیامدهای نوع امیکرون COVID-19 و خروج بانک های مرکزی از محرک های پولی ادامه می دهند.

معاملات آتی طلا با 0.15 درصد کاهش به 1803.15 دلار رسید. دلار که به طور معمول معکوس به طلا حرکت می کند، روز پنجشنبه کاهش یافت و بازدهی شاخص 10 ساله خزانه داری آمریکا نزدیک به بالاترین حد یک ماهه ثابت ماند.

فلز زرد تا به امروز در سال 2021 نزدیک به 5 درصد کاهش یافته است و انتظار می رود بیشترین کاهش سالانه خود را از سال 2015 به ثبت برساند. با این حال، سرمایه گذاران انتظار دارند که معاملات طلا تا پایان سال محدود باقی بماند.

در آسیا اقیانوسیه، داده‌های منتشر شده در اوایل روز نشان داد که تولید صنعتی کره جنوبی در نوامبر نسبت به مدت مشابه سال قبل 5.9 درصد بهتر از حد انتظار افزایش یافته است. با این حال، داده ها همچنین نشان می دهد که فروش خرده فروشی بیش از حد انتظار 1.9درصد در ماه به ماه کاهش یافته است.

علیرغم افزایش موارد مشابه کووید-19، سهام آسیا اقیانوسیه در روز پنجشنبه افزایش یافت. سرمایه‌گذاران همچنان بر خروج بانک‌های مرکزی از محرک‌های پولی نظارت می‌کنند.

در چین، آخرین شیوع COVID-19 در شهر غربی شیان همچنان ادامه دارد و این کشور شاخص های مدیران خرید تولیدی و غیر تولیدی (PMI) خود را در روز جمعه منتشر می‌کند.

در سایر فلزات گرانبها، نقره، پلاتین و پلاتین همگی 0.1 درصد کاهش یافتند.

gold

بیت کوین پس از افت شدید بیش از 6 درصدی در روز چهارشنبه، به ریزش ادامه داد و درحال حاضر با قیمت زیر ۴۷هزار دلار معامله شد. کریپتوکارنسی شماره 1 بر اساس ارزش بازار، به دلیل تعطیلات پایان سال، حجم روزانه پایین معامله رو به رو شده است.

Screen Shot 1400-10-09 at 13.12.03

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید