گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

قیمت بیت‌ کوین عقب نشینی کرد /ورود به کانال 42 هزار دلار

کدخبر: ۴۶۸۸۹۰
اقتصادنیوز: دیروز قیمت بیت کوین دوباره به روند نزولی خود بازگشت و وارد کانال ۴۲ هزار دلار شد.
قیمت بیت‌ کوین عقب نشینی کرد /ورود به کانال 42 هزار دلار

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت‌های آتی طلا و نقره در معاملات روز پنجشنبه ضعیف‌تر شدند، چون برخی از فشارها برای بدست آوردن سود از سوی معامله گران کوتاه مدت در بازار ضعیف تر شده است.

هر اونس طلا در ماه فوریه با 8.30 دلار کاهش به 1819.00 دلار رسید و نقره مارس نیز با 0.062 دلار کاهش به 23.15 دلار در هر اونس رسید.

شاخص قیمت تولید کننده افزایشی شد

آمریکا امروز یک گزارش کلیدی دیگر از تورم را منتشر کرد. شاخص قیمت تولیدکننده در دسامبر 0.2 درصد نسبت به نوامبر افزایش یافت. پیش‌بینی می‌شد که PPI دسامبر 0.4 درصد نسبت به نوامبر افزایش یابد و پس از افزایش 0.8درصد در گزارش نوامبر این میزان در نظر گرفته شده بود. گزارش شاخص قیمت مصرف کننده که روز چهارشنبه منتشر شد، با افزایش سالانه 7.0 درصدی همراه بود.

gold

قیمت بیت‌کوین بازهم کاهشی شد

بیت کوین (BTC) پس از اینکه خریداران مقداری سود را در نزدیکی سطح مقاومت 44 هزار تا 45 هزار دلار کسب کردند، عقب نشینی کرد. این ارز دیجیتال در یک روند نزولی کوتاه مدت باقی ماند.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته حدود 2 درصد کاهش یافته و در هفته گذشته تقریباً ثابت بوده است. یک شکست قاطع بالای 45هزار دلار برای پشت کردن به روند نزولی کوتاه مدت مورد نیاز است، اما کاهش سرعت حرکت نشان می دهد که ضعف قیمت می تواند تا فردا ادامه پیدا کند.

Screen Shot 1400-10-23 at 23.53.00

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید