گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

نوسان بیت‌کوین روی مرز۴۰هزار دلاری

کدخبر: ۴۶۸۱۹۳
اقتصادنیوز: دیروز طلا نوسانات اندکی داشت اما بیت‌کوین به نزدیک ۴۰هزار دلار افت پیدا کرد.
نوسان بیت‌کوین روی مرز۴۰هزار دلاری

به گزارش اقتصادنیوز، آرتور هوگان، استراتژیست ارشد بازار در National Holdings Corp اعلام کرد: «داستان بزرگ هفته اول سال جدید، افزایش مداوم بازدهی خزانه داری ایالات متحده بود.»

هوگان به سرمایه گذاران توصیه کرد که پول بیشتری در سهام مالی، صنعتی و انرژی بگذارند زیرا به احتمال زیاد با افزایش رشد اقتصادی مورد انتظار در ماه های آتی سود قابل توجهی کسب خواهند کرد.

گلدمن ساکس اکنون انتظار دارد که فدرال رزرو در سال جاری چهار بار نرخ بهره را افزایش دهد و روند کاهش حجم ترازنامه خود را از ماه جولای آغاز کند و به سایر بانک های بزرگ در پیش بینی تشدید تهاجمی سیاست پولی ایالات متحده بپیوندد.

 آمارهای تورم آمریکا در روز چهارشنبه هفته جاری منتشر می شود، به گفته تحلیلگران این آمار می‌تواند نشان دهد که تورم اصلی به بالاترین میزان در دهه های اخیر یعنی 5.4 درصد رسیده است، سطحی که تایید افزایش نرخ در آمریکا در ماه مارس(اسفند) است.

معاملات آتی نرخ بهره در حال حاضر حاکی از احتمال بیش از 70 درصدی افزایش به 0.25 درصد در ماه مارس و حداقل دو افزایش دیگر تا پایان سال است.

در حال حاضر طلا با افزایش حدود ۳ دلار تا مرز ۱۸۰۰ دلار فاصله دارد. معاملات آتی طلای فوریه (بهمن) با 0.06 درصد افزایش در روز به 1798.50 دلار رسید.

طلا

بیت‌کوین نزدیک ۴۰هزار دلار

دیروز بیت کوین پشتیبانی بالای 40 هزار دلار را تثبیت کرد. مقاومت نیز نزدیک به 45 هزار دلار بود. 

فشار فروش بیت کوین (BTC) پس از کاهش قیمت هفته گذشته در حال کاهش است. این رمزارز پشتیبانی کوتاه مدتی در حدود 40هزار دلار دارد، اگرچه به نظر می رسد قیمت صعودی آن در حدود 43هزار تا 45هزار دلار محدود باشد.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته حدود 2 درصد کاهش یافته است.

طلا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید