سقوط بیت‌کوین به کانال جدید

ثبت رکورد ۱.۵ساله طلا در 24 ساعت اخیر

کدخبر: ۴۸۱۲۸۹
اقتصادنیوز: دیروز قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی به بالاترین حد 1.5 سال اخیر رسید، اما گاوهای این بازار ممکن است در کوتاه مدت خسته شوند.
ثبت رکورد ۱.۵ساله طلا در 24 ساعت اخیر

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بالاتر حرکت کرد، اما نسبت به بالاترین سطح 1.5 ساله که یک شبه بدست آورد یعنی 2007.50 دلار، کاهش یافت. نقره یک شبه با 26.37 دلار به بالاترین سطح هشت ماهه خود رسید، اما اکنون کاهش یافته است. در اوایل این هفته و در بحبوحه تهاجم روسیه به اوکراین، با کاهش ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران درخواست‌ها برای خرید طلا افزایش چشمگیری یافت. هر اونس طلا در ماه آوریل با 19 دلار و 90 سنت افزایش به 1986 دلار و 40 سنت رسید و نقره می کامکس نیز با افت 0.174 دلاری به 25 دلار و 62 سنت در هر اونس رسید. اونس طلا که در زمان گشایش بازار به ۲۰۰۰ دلار و ۶۹ سنت صعود کرده بود که بالاترین قیمت از ۱۹ اوت سال ۲۰۲۱ بود.

بالاترین قیمت در معاملات آتی طلا در آگوست 2020 با 2063.00 دلار ثبت شد.

gold

بیت‌کوین ۳۷هزار دلاری

رمزارزها روز دوشنبه تحت فشار فروش قرار دارند، بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران این ارزها را چندان امن ارزیابی نمی‌کنند، در نتیجه در بحران‌ها تلاش می‌کنند که سرمایه‌های خود را از این حوزه به بخش‌هایی با ریسک پایین‌تر منتقل کنند. بیت کوین (BTC) در اول هفته پس از اینکه خریداران نتوانستند از سطح قیمت ۴۰هزار دلار عبور کنند، کاهش یافت. در حال حاضر سطح مقاومتی این رمزارز ۳۷هزار دلار است، در صورت شکسته شدن این خاکریز، احتمال عقب‌نشینی بیت‌کوین به مرز 35 هزار دلار بسیار زیاد به نظر می‌رسد. 

Screen Shot 1400-12-16 at 23.46.32

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید