تقویم اقتصادی بازارهای جهانی در هفته + جدول

بازارها در انتظار تصمیم‌های چهارشنبه فدرال‌رزرو

کدخبر: ۵۲۶۴۱۰
اقتصادنیوز: بسیاری از تحلیل‌گران بازارها در انتظار نتایج نشست روز چهارشنبه فدرال رزرو هستند. نتایجی که می‌تواند مسیر بازارها در روزهای آتی تغییر دهد.
بازارها در انتظار تصمیم‌های چهارشنبه فدرال‌رزرو

به گزارش اقتصادنیوز ، در این هفته، برخی از آمارهای اقتصادی کلیدی آمریکا و منطقه یورو منتشر می‌شود، آماری که می‌تواند در پیش‌بینی تحولات آتی بازارهای جهانی نقش محوری ایفا کند.

آمارهای خرده فروشی و تورم در آمریکا برای بسیاری از بازارهای جهانی در این هفته جذاب خواهد بود. ارقام خرده فروشی در آمریکا به شدت تحت تأثیر هزینه‌های رو به رشد زندگی قرار گرفته است، اگرچه نرخ تورم باید نشان دهنده تعدیل بیشتر  فشارهای تورمی باشد، به ویژه پس از کاهش فشار هزینه‌ها که توسط نظرسنجی‌های PMI نشان داده می‌شود. در عین حال، داده‌های انتظارات مصرف‌کننده نشان می‌دهد که چگونه خانوارها با افزایش هزینه‌های وام مسکن و هزینه‌های مستمر زندگی مواجه شده‌اند.

داده‌های اخیر نشانه‌هایی از احیای احساسات را نشان داده است، اما تاثیر افزایش نرخ بهره ممکن است هنوز به طور کامل منعکس نشده باشد. از این نظر، در صورتجلسه FOMC نیز در مورد تمایل فدرال رزرو برای افزایش بیشتر نرخ بهره ارزیابی خواهد شد.

رویداد های مهم تقویم اقتصادی(1)

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید