گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

طلا چشم‌انتظار تحولات چهارشنبه!

کدخبر: ۵۵۲۳۱۱
اقتصادنیوز: دیروز هر اونس طلا با 0.1 درصد افزایش به 1929.95 دلار رسید، در حالی که قیمت معاملات آتی طلا در حدود 1928.64 دلار در هر اونس ثابت ماند.
 طلا چشم‌انتظار تحولات چهارشنبه!

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت طلا در روز دوشنبه در حالی که معامله گران به انتظار نشست فدرال رزرو در هفته جاری هستند، کاهش یافت. 

پیش‌بینی می‌شود که فدرال رزرو در روز چهارشنبه نرخ بهره را به میزان 25 واحد پایه افزایش دهد. اما با توجه به اینکه داده‌های اخیر تصویری متفاوت از اقتصاد آمریکا را ترسیم کرده است، موضع این نهاد در مورد افزایش نرخ بهره در آینده به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

3 خودروی لوکس که با قیمت پراید می توان خرید!

در حالی که تورم آمریکا طبق انتظارات در ماه‌های اخیر کاهش یافته است، اما همچنان بسیار بالاتر از هدف سالانه ۲ درصدی فدرال رزرو باقی مانده است. بازار کار و رشد اقتصادی آمریکا نیز در اواخر سال 2022 کمتر از حد انتظار کاهش یافت که به فدرال رزرو فضای بیشتری برای حفظ شرایط افزایش نرخ ها می دهد.

هر گونه سیگنال تهاجمی از سوی فدرال‌رزرو برای دارایی های بدون بازده مانند طلا منفی خواهد بود. بازارها همچنین در اواخر این هفته منتظر بازخوانی لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ژانویه آمریکاهستند.

هر اونس طلا با 0.1 درصد افزایش به 1929.95 دلار رسید، در حالی که قیمت معاملات آتی طلا در حدود 1928.64 دلار در هر اونس ثابت ماند.

gold_3d_b_o_usd_x

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید