گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی؛

سقوط قیمت طلا به کف یک ماهه اخیر

کدخبر: ۵۵۵۱۹۲
اقتصادنیوز: دیروز در بازارهای جهانی هر اونس طلا 0.2 درصد کاهش یافت و به 1862.42 دلار رسید. معاملات آتی طلا نیز با 0.1 درصد کاهش به 1872.85 دلار در هر اونس رسید.
سقوط قیمت طلا به کف یک ماهه اخیر

به گزارش اقتصادنیوز ،دیروز دوشنبه قیمت طلا  به کف یک ماهه اخیر رسید. برخی تحلیل‌گران بر این باورند که این رویداد به این دلیل است که معامله‌گران در انتظار دریافت اطلاعات بیشتر درباره اقتصاد آمریکا با توجه به انتشار داده‌های کلیدی تورم در هفته جاری هستند، همین امر نیز باعث احتیاط در بازار طلا شده است.

نوسانات افزایشی قیمت طلا در سال جدید در دو هفته گذشته فروکش کرده است.به نظر می‌رسد که بازارها در چشم انداز خود برای سیاست پولی آمریکا تا حدودی تجدید نظر کرده باشند. فدرال رزرو اخیراً نشان داد که قصد دارد به افزایش نرخ بهره ادامه دهد، حتی با توجه به کاهش تورم در ماه های اخیر.

فروش خودرو تارا ۱۱۰ میلیون تومان زیر قیمت بازار!

فروش فوری سایپا بدون افتتاح حساب وکالتی

دیروز هر اونس طلا 0.2 درصد کاهش یافت و به 1862.42 دلار رسید. معاملات آتی طلا نیز با 0.1 درصد کاهش به 1872.85 دلار در هر اونس رسید.

افزایش نرخ های بهره برای طلا و سایر دارایی های امن خبر بدی به شمار می‌آید. قدرت دلار که از نرخ‌های بالاتر سود می‌برد، خرید فلز زرد را کم‌سودتر می‌کند و بر تقاضا تأثیر می‌گذارد.

gold_3d_b_o_usd_x

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید