جهش 15 درصدی کانفلاکس

بیت کوین در مسیر رشد /ورود خریداران قوی به بازار رمز ارزها

کدخبر: ۵۶۶۶۶۰
یک رشد خوب دیگر از بیت کوین. این بار قیمت با افزایش 6 درصدی وارد کانال 30 هزار دلار شده است.
بیت کوین در مسیر رشد /ورود خریداران قوی به بازار رمز ارزها

به گزارش اقتصادنیوز، دوباره ارزهای دیجیتال خریداران قوی پیدا کرده اند و قیمت ها به میزان قابل توجهی رشد کرده است. امروز بیت کوین با رشد 6 درصدی وارد کانال 30 هزار دلار شده و هم اکنون در نرخ حدود 30100 دلار معامله می شود.

بازده هفتگی بیت کوین با رشد امروز به مثبت 6 درصد رسیده اما در مقیاس ماهانه وضعیت بهتر است و این ارز دیجیتال 46 درصد رشد داشته است.

بیت کوین با ارزش بازار 582 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته 24 میلیارد دلار معامله شده است. با رشد امروز، سناریو نزولی بسیاری از تحلیلگران بی اعتبار شد و حالا افرادی که بازار را صعودی می بینند، در حال دادن اهداف قیمتی 40 – 50 هزار دلاری برای بیت کوین هستند.

اتریوم از بیت کوین عقب افتاد

همچنان اتریوم کندتر از بیت کوین حرکت می کند و امروز هم حدودا نصف بیت کوین رشد داشته است. این آلت کوین با افزایش قیمت 3 درصدی، در حال حاضر در حدود نرخ 1920 دلار معامله می شود.

اتریوم با ارزش بازار 231 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته حدود 10 میلیارد دلار معامله شده است. اتریوم در مقیاس هفتگی 5 درصد رشد کرده و در مقیاس ماهانه نیز 30 درصد افزایش قیمت داشته است.

جهش 15 درصدی کانفلاکس

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار، به جز لئو و ترون که افتی در حد یکی دو دهم درصد دارند، مابقی آلت کوین ها رشد کرده اند. بیشترین افزایش قیمت را کانفلاکس دارد که 15 درصد جهش کرده و پس از آن استکس با رشد 11 درصدی قرار دارد.

سولانا 10 درصد و فانتوم هم 9 درصد رشد داشته اند و مابقی ارزهای مثبت، کمتر از 7 درصد افزایش قیمت را ثبت کرده اند.

در مقیاس هفتگی کانفلاکس با رشد 17 درصدی بهترین عملکرد را دارد و جالب اینکه در مقیاس ماهانه هم همین آلت کوین با رشد 205 درصدی، بهترین عملکرد را داشته است.

استکس با رشد 61 درصدی دومین نماد پربازده در مقیاس ماهانه است و فانتوم نیز طی این مدت 53 درصد رشد را نمایش می دهد.

بیشترین افت ماهانه مربوط به نماد آربیتروم با کاهش قیمت 89 درصدی است و تون کوین و لئو با کاهش قیمت 2 و یک درصدی، در رده های بعدی قرار دارند. به طور کلی طی یک ماه گذشته وضعیت ارزهای دیجیتال خوب بوده و اکثر آن ها رشد قیمت را ثبت کرده اند.

رشد دامیننس بیت کوین تا 47 درصد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد 4 درصدی به 1.24 تریلیون دلار رسیده و ارزش معاملات نیز با افزایش 69 درصدی، به رقم 49 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 4 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 44 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

دامیننس بیت کوین که نشان دهنده ارزش بیت کوین در مقابل سایر ارزهای دیجیتال است، به رقم حدود 47 درصد رسیده که این نشان می دهد این اواخر، ارزش بیت کوین در مقابل سایر نمادهای بازار، رشد خوبی را ثبت کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید