بررسی پیش‌بین‌های این هفته تحلیلگران کیتکو

روزهای خوش طلا پایان می‌یابد؟

کدخبر: ۵۶۷۴۴۰
اقتصادنیوز: تازه‌ترین نظرسنجی طلای کیتکو نیوز نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرد در کوتاه‌مدت نسبت به طلا بسیار خوش‌بین هستند، با این حال، تحلیلگران وال‌استریت موضع محتاطانه تری اتخاذ کرده‌اند.
روزهای خوش طلا پایان می‌یابد؟

به گزارش اقتصادنیوز ، آنچه در اوایل روز جمعه با برخی فشارهای فنی فروش طلا آغاز شد، به یک شکست کامل تبدیل شد زیرا این فلز گرانبها بخش عمده سودهای هفتگی خود را در روز جمعه از دست داد.

تازه‌ترین نظرسنجی طلای کیتکو نیوز نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرد در کوتاه‌مدت نسبت به طلا  بسیار خوش‌بین هستند. با این حال، تحلیلگران وال استریت موضع محتاطانه تری در این زمینه اتخاذ  کرده‌اند.

اطلاعیه مهم ایران خودرو درباره قیمت کارخانه ای جدید خودرو

هجوم فروشندگان به بازار مسکن/ «تخفیف پای معامله ها» زیاد شد!

کالین سیزینسکی، استراتژیست ارشد بازار در SIA Wealth Management اعلام کرد: «طلا به تازگی روند بسیار خوبی داشته است، اما به نظر می‌رسد که روند صعودی آن اندکی کاهش یافته است. به نظر می‌رسد که این کاهش به دلیل اصلاح فنی با پشتیبانی احتمالی نزدیک به 2000 دلار یا 1960 دلار باشد.»

خریداران این خودرو 1 میلیارد و 200 میلیون تومان سود کردند

فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار در Blue Line Futures، نیز تصریح کرد:تعجب آور نیست که طلا و نقره در روز جمعه تحت فشار فروش قرار داشتند، زیرا بسیاری از اخبار صعودی که باعث این نوسان یک ماهه شده اند، تا حدودی اثر خود را از دست داده‌اند.

اگرچه قیمت ها ممکن است در کوتاه مدت تحت فشار باقی بماند، استریبل ادامه داد بازار همچنان در یک روند صعودی ثابت باقی خواهد ماند.

Jim Wyckoff، تحلیلگر فنی ارشد در Kitco.com، نیز ادعلام کرد که او همچنان نسبت به طلا خوش بین است زیرا فروش طلا را به عنوان یک عقب نشینی اصلاحی ارزیابی می‌کند.

این هفته، 23 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان، 9 تحلیلگر معادل 39 درصد نسبت به طلا در کوتاه مدت  خوش‌بین، شش تحلیلگر، معادل 26 درصد نسبت به این بازار بدبین و هشت تحلیلگر، معادل 35 درصد بازاری کم‌نوسان را پیش‌بینی می‌کنند.

در نظرسنجی‌های آنلاین خرده‌فروش‌ها نیز 1347 نفر شرکت کرده‌اند. از این تعداد 930 نفر معادل68 درصد روند بازار را صعودی، 278 شرکت‌کننده معادل 20 درصد روند بازار را نزولی و 156 نفر معادل 11 درصد این روند را کم‌نوسان ارزیابی کردند.

unnamed

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید