در پیش‌بینی این هفته کیتکونیوز مطرح شد

خوش‌بینی خرده‌فروش‌های بازار طلا!

کدخبر: ۵۷۳۵۳۶
اقتصادنیوز: جدیدترین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرد همچنان نسبت به طلا خوش‌بین بوده و به دنبال آزمایش مجدد مقاومت در زیر 2050 دلار در هر اونس هستند.
خوش‌بینی خرده‌فروش‌های بازار طلا!

به گزارش اقتصادنیوز ،   تحلیلگران وال استریت نیز به دو گروه تا حدودی هم‌وزن تقسیم شده‌اند، برخی از آنان بر این باورند که می معامله گران باید بین نوسانات کوتاه مدت و روند گسترده تر بازار تمایز قائل شوند.

 شان لوسک، یکی از مدیران هجینگ تجاری در والش تریدینگ، در این باره تاکید کردکه بازیگران بازار طلا فقط باید به قیمت‌های آتی ماهانه نگاه کنند.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازار طلا در حال رکود است و معاملات آتی دسامبر در حدود 2071 دلار در هر اونس است. معاملات آتی طلای ژوئن در حال حاضر حدود 2016 دلار است.

unnamed

این هفته، 19 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند. در این نظرسنجی هر دو موقعیت نزولی و صعودی بازار طلا هشت رای معادل 42درصد را به دست آوردند. سه تحلیلگر معادل 16 درصد نیز بازار طلا را کم‌نوسان ارزیابی کردند.

این در حالی است که در نظرسنجی های آنلاین 665 نفر شرکت کردند. از این تعداد، 382 نفر معادل57 درصد روند قیمت طلا در هفته جاری را صعودی، 162 نفر معادل 24 درصد این روند را نزولی و  121 شرکت کننده یا 18 درصد این روند را کم‌نوسان ارزیابی کرده‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید