گزارش «اقتصاد نیوز» از بازار ارز

بازار دلار، گوش‌به زنگ اخبار/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز 24 مرداد

کدخبر: ۵۹۲۲۱۲
اقتصادنیوز : برخی از معامله گران معقدند تا زمانی‌که قیمت دلار از محدوده مقاومتی مهم 49 هزار و 200 تا 49 هزار و 500 تومان عبور نکند احتمال صعود معنادار قیمت دلار دور از انتظار خواهد بود و قیمت دلار می‌تواند در همین محدود فعلی نوسان دهد. به عقیده این دسته اولین حمایت دلار سطح روانی 49 هزار و حمایت بعدی 48 هزار و 800 تومان خواهد بود.
بازار دلار، گوش‌به زنگ اخبار/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز 24 مرداد

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران روز گذشته شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود.هر برگ اسکناس آمریکایی در معاملات نقدی دیروز و دیشب در محدوده 49 هزار و 300 تومان به فروش رسید. 

به نظر می رسد یکی از دلایل کم رمق شدن روند معاملات ناشی از اخبار جدید درباره توافق اخیر ایران و آمریکا بوده است. از سوی دیگر سفر قریب الوقوع امیرعبداللهیان وزیر امروز خارجه ایران به عربستان زیر ذره بین معامله گران قرار گرفته است.

برخی از معامله گران با اشاره به تعطیلی بازار هرات می گفتند احتمالا امروز قیمت دلار نوسان قابل توجهی را ثبت نکند. روز گذشته در بازار گفته شد که روز سه شنبه 24 مرداد ماه به مناسبت دومین سالگرد تصرف افغانستان توسط طالبان و سرنگونی دولت قانونی این کشور که البته طالبان از آن با عنوان پیروزی یاد می‌کنند، بازار هرات تعطیل است.

برخی از معامله گران معقدند تا زمانی‌که قیمت دلار از محدوده مقاومتی مهم 49 هزار و 200 تا 49 هزار و 500 تومان عبور نکند احتمال صعود معنادار قیمت دلار دور از انتظار خواهد بود و قیمت دلار می‌تواند در همین محدود فعلی نوسان دهد. به عقیده این دسته اولین حمایت دلار سطح روانی 49 هزار و حمایت بعدی 48 هزار و 800 تومان خواهد بود.

برخی از معامله گران می گویند بازار در انتظار اخبار جدید و قطعی در مورد تبادل زندانیان و...است و اسکناس آمریکایی برای ریزش بیشتر و کف‌ جدید احتیاج به فاند قوی دارد.

 

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید