گزارش «اقتصادنیوز» از حال و هوای بازار ارز و سکه؛

عقب نشینی دلار و طلا در تهران/ سکه استقامت کرد

کدخبر: ۵۹۶۶۹۳
اقتصادنیوز: قیمت دلار و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه در حالی عقب نشینی کرد که قیمت سکه امامی نسبت به دو روز گذشته ثابت بود‌.
عقب نشینی دلار و طلا در تهران/ سکه استقامت کرد

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز هرات امروز پنجشنبه 16 شهریور ماه شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود. اسکناس آمریکایی در شروع معاملات نقدی بازار یاد شده با 49 هزا و 350 تومان شروع به کار کرد و عصر در محدوده 49 هزارو 450 تومان به کار خود پایان داد. این قیمت در مقایسه با عصر سه شنبه هفته جاری 150 تومان رشد را نشان می دهد. 

بازار درهم نیز امروز روز ملایمی را سپری کرد و قیمت حواله درهم نسبت به دیروز تکان نخورد. قیمت درهم امروز 13 هزار و 660 تومان بود. 

با این حال ، قیمت دلار در تهران امروز  مسیر کاهش را دنبال کرد و با 49 هزار و 440 تومان روانه بازار شد و عصر هم در همین حوالی به فروش رسید. البته نرخ دلار در معاملات پشت خطی با 49 هزار و 600 تومان به فروش رسید که نسبت به   قیمت نقدی دو روز قبل تقریبا ثابت بود. 

در سمت رسمی بازار، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان در شیب کند، افت قیمت دارد و امروز نیز یک کاهش جزیی را به ثبت رساند.

قیمت دلار امروز، پنجشنبه 16 شهریور ۱۴۰۲، در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش جزیی تک تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح 41 هزار و 284 تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو در سطح 44 هزار و 231 تومان قرار گرفته است. قیمت درهم امارات نیز با رقم 11 هزار و 241 تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 531 تومان، 40 هزار و 529 تومان و 10 هزار و 219 تومان درج شده است.

در آن سوی بازار ارز تهران ، بازار طلا هم امروز شاهد افت 9 هزارو 500 تومانی قیمت طلا 18 عبار بود.قیمت طلا امروز در حول و حوش 2 میلیون و 353 هزار تومان به فروش رسید. 

قیمت سکه امامی هم امروز در حدود 28 میلیون و 150 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به دو روز قبل تقریبا ثابت بود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی