گزارش اقتصادنیوز از بازار دلار و سکه؛

زیر پای سکه خالی شد/دلار در سراشیبی افتاد

کدخبر: ۵۹۸۸۸۶
اقتصادنیوز: قیمت دلار و سکه امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در واکنش به خبر تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا و آزاد شدن 5 میلیارد دلار ایران نزولی شد.
زیر پای سکه خالی شد/دلار در سراشیبی افتاد

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه، روز موعود برای بازار ارز و سکه بود.آنطور که در خبرها آمده امروز تبادل زندانیان دوتابعیتی بین ایران و آمریکا انجام شد و قیمت دلار در واکنش به این خبر آرایش نزولی به خود گرفت.

طبق ادعای معامله گران نرخ دلار امروز مرز مقاومتی ۴۹ هزارو ۶۰۰تومان را از دست داد و با افت تقریبا ۳۰۰ تومانی تا مرز حمایتی ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان پایین آمد.

در هرات هم امروز سرنوشت دلار کاهشی رقم خورد. اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده با کاهش ۲۰۰ تومانی از مرز مقاومتی ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان بر روی  ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان قرار گرفت.

همچنین امروز علاوه بر دلار، نرخ حواله درهم نیز در مقایسه با روز گذشته نزولی بود. قیمت درهم امروز با کاهش ۴۰ تومانی با  ۱۳ هزارو ۶۱۰ تومان به فروش رسید.

در سمت رسمی بازار هم، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا بدون تغییر باقی‌ مانده است.

قیمت دلار امروز، دو‌شنبه 27 شهریور ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته در سطح 41 هزار و 279 تومان باقی مانده است.

همچنین قیمت یورو نیز همانند دلار امروز بدون نوسان نسبت به روز گذشته در سطح 44 هزار و 18 تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم 11 هزار و 240 تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 527 تومان، 40 هزار و 16 تومان و 10 هزار و 218 تومان درج شده است.

از سوی دیگر قیمت سکه امامی هم امروز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی تا پله نهم کانال ۲۷ میلیون تومان عقب نشینی کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید