گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سکه ؛

روند قیمت سکه در بین التعطیلین۲۲ بهمن

کدخبر: ۶۲۷۴۷۳
اقتصادنیوز: بازار سکه روز پنجشنبه و جمعه تعطیل بود اما سکه بازان روند حرکتی سکه در ۲۱ بهمن را چگونه پیش بینی کرده اند؟
روند قیمت سکه در بین التعطیلین۲۲ بهمن

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه امامی که در هفته های گذشته بنابر اعلام سایت های رسمی به صورت هیجانی تا  ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده بود با فروکش کردن اخبار منفی و اقدامات اخیر بانک مرکزی مبنی بر افزایش سود سپرده گذاری تا ۳۰ درصد و از سوی خبر ضرب سکه های جدید آرایش نزولی به خود گرفت.روند حرکتی قیمت سکه در هفته گذشته نشان می دهد که این فلز گرانبهای داخلی عصر چهارشنبه در سایت اتحادیه طلا و جواهر با ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به کار خود خاتمه داده است.

در شرایط کنونی بازار طلا و سکه به مناسبت ۲۲ بهمن ماه به حالت نیمه تعطیل است و برخی از سکه بازان می گویند بازار به استقبال تعطیلات رفته است.بنابراین این دسته از معامله گران می گویند احتمالا سکه در روز بین التعطیل نوسان قابل ملاحظه ای را ثبت نخواهد کرد.

با این حال در روز شنبه نگاه سکه به نوسانات نرخ دلار است و رفتار بازیگران ارزی ممکن‌است جهت‌انتظارات در بازار سکه را تغییر دهد.

در حال حاضر ارزش واقعی سکه در حدود ۲۶ میلیون و ۳۴۵ هزار تومان است و حباب سکه ۱۹ درصد بدست آمد.

 فعالان بازار با توجه با قیمت اعلامی سکه در سایت اتحادیه می گویند جناح افزایشی بازار سکه اکنون  برای مرز ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تلاش خواهد کرد؛ اما اگر ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را از دست دهد احتمال عقب نشینی تدریجی تا کف کانال ۳۲ میلیون تومان وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید